Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2023-08-27, 15:00
  #157
Medlem
Captinheros avatar
kanske man borde bli alkoholist , allt annat är ju trist. En fylla dag efter dag , kanske detta ger något av behag. Ett rus av tillfreds och lugn, något som får att känna en ung. Vin , öl en drink eller två . Kanske alkoholen skulle få mig att må.
Citera
2024-01-20, 20:33
  #158
Medlem
Captinheros avatar
Att ligga , att vara intim med någon ett sexuellt begär , var fan försvann det ?Fanns det ens där? Lurar jag mig själv , är det en fasad ,jag känner enbart olust när själva sexet borde göra mig glad .

Smekningar kyssar hångla och stön, inget av dessa ger några sexuella frön. Känner inget när en kvinna är i min famn, när jag försöker oralt inte ens den lockar lusten fram.

Kåtheten är borta , den är falsk och fel , tydligen är sex inget som gör mig hel. Min hjärna återigen en sabotör och inte är den snäll, verkar som livet har gjort mig asexuell.
__________________
Senast redigerad av Captinhero 2024-01-20 kl. 20:40.
Citera
2024-02-10, 14:29
  #159
Medlem
Captinheros avatar
Ett rullande efter kast , ett öde att vänta. En stund att beundra och frukta i sin stund. Det må landa i lycka, det må landa i katastrof. En tärning är inte rund, livet är fyrkantigt. svammel är gratis , men vad spelar det för roll , när tärningen landat ?
__________________
Senast redigerad av Captinhero 2024-02-10 kl. 14:36.
Citera
2024-02-10, 14:42
  #160
Medlem
Captinheros avatar
försöker vara kreativ , försöker skapa. Färgerna stryks ut, penseln dras. frustrationen ökar, ny färg dras över i hårdare takt. Duken täcka över , jag ser bara misslyckande , ingen inspiration, jag tar en klunk , hoppas min hjärna startas, hoppas att kreativiteten ska flöda. Zonen har stängt dörren, min medusa är död, ådran finns men kreativiteten saknar glöd.
Citera
2024-02-10, 15:20
  #161
Medlem
Captinheros avatar
Nu tar sagan slut, nu hittar jag ut, tiden är här , låset är på, nyckeln är kastad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback