Dö ser ut att bli 7Ks död.
Jag tror DÖ blir en efemär, en relik och är ett tydligt uttryck för väljarförrakt.
Dö må väll gälla även om SD blir största parti men då börjar föraktet, från att inte bara föraktat sina egna väljare, sträcka sig vidare mot hela Svenska folket, det vill säga staten som är den riktiga makten, den enda makten.
Jag tror att de flesta som röstade för sina respektive partier tänkte att partipartiprogramen skulle följas vid regerande, nu kan de alla (utom SD väljarna) konstatera att DÖ har visat på ett förakt mot väljarna, eftersom inte mycket av det partiprogram de röstade för verkar bli verklighet i denna soppa med 7 virriga klantskallar till kockar. Och vad värre är, det är att 7K bara har en endaste ingrediens i sin bruna sopptillverkning, och de bara öser in av det, lågkulturell och kvinnonedvärderande invandrarmän !! Invandrare, det som 65% av Svenska folket verkar missnöjda över när det gäller politiken ( SIFO:
http://www.fria.nu/artikel/118171 ). Förmodligen är det invandringen som väljarna minst hade som skäl att välja sina respektive partier för ( undantaget, Muslim partiet =MP ) när de tittade igenom partiprogrammet.
Så, konstatera är att den enda politik 7K bedriver i sin härva till politik är att öka insläppet av en gigantisk och vid det här laget oönskad härva till Svea rike. Följaktligen så fokuserar lågkompetenta dumskallarna i 7K bara på att stoppa SD ( enda partiet som jag upplever har Svenska folkets själ bakom sig, unikt sedan...länge nu ).
Kan 7K med sitt DÖ göra ett endaste rätt

?