Visst har juden Adam Cwejman rätt om antirasisterna, men jag kan inte låta bli att störa mig på hans judiska bias.
Citat:
Tack och lov har antisemitismen inte skördat några liv i Sverige ännu.
Nej, men svenskfientlighet och hat mot svensk-etnisk medvetenhet har skördat hundratals (kanske tusentals) svenskars liv. Men det har aldrig Cwejman brytt sig om.
Citat:
Flera medier har gjort ett föredömligt jobb med att skildra rasism mot judar i Malmö. I det senaste reportaget i Sydsvenskan (19/7) berättade Shirley Tsubarah, som nu emigrerat till Israel, hur någon nästan varje dag ”skrek jävla judehora” efter henne i skolkorridorerna.
Judiskt ägda medier, ja. Och på vilket sätt är det värre att skrika "judehora" än "svennehora" som svenska tjejer i mångkulturella skolor får höra varje dag? Det är inget som bekommer Cwejman, eftersom han ser sig som jude och inte bryr sig om svenskarnas intressen och problem. Det är inte hans systrar som blir våldtagna.
Citat:
Mig veterligen finns ingen annan grupp i Sverige som fysiskt migrerar inom, eller ut från Sverige, för att undkomma rasism.
Jo, massor av svenskar har flytt landet på grund av den förtryckande politiska korrektheten, som utgörs av bl.a. rasismen mot svenskar. Det har t.ex. många utlandsboende på Flashback berättat om.