2015-07-22, 07:59
Bannlyst
Är det sant att kvinnor tappar sexlusten efter de fyllt 40- 50 och varit med om det mesta?

Flera graviditeter,knullat många karlar genom åren,förslappad muskelatur i alla delar av kroppen,åldersnoja och klimateriet som dämpar kvinnans sexlust för evigt om dom inte väljer att proppa i sig en massa preparat vilket jag är tveksam till att de flesta kvinnor tycker är värt mödan då de flesta kvinnor ändå tycker att sex är totalt överskattat även i viril och fruktsam ålder.

Är det någon som känner igen sig i detta,hur vanligt är det att en kvinna som är i 40-50 årsåldern letar efter sexpartners?
Senast redigerad av Dunstable 2015-07-22 kl. 08:27.
Citera
2015-07-22, 08:06
Medlem
Nilsboks avatar
Det är mkt vanligt, extremt vanligt att de söker partner men de söker ffa en sambo/ särbo. Inte en KK. De är försiktiga f att de vana att bli nobbade pga åldern. Svårfångade, svårraggade.
Citera
2015-07-22, 08:08
Medlem
aislings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunstable
Är det sant att kvinnor tappar sexlukten efter de fyllt 40- 50 och varit med om det mesta?

Flera graviditeter,knullat många karlar genom åren,förslappad muskelatur i alla delar av kroppen,åldersnoja och klimateriet som dämpar kvinnans sexlust för evigt om dom inte väljer att proppa i sig en massa preparat vilket jag är tveksam till att de flesta kvinnor tycker är värt mödan då de flesta kvinnor ändå tycker att sex är totalt överskattat även i viril och fruktsam ålder.

Är det någon som känner igen sig i detta,hur vanligt är det att en kvinna som är i 40-50 årsåldern letar efter sexpartners?

NEJ!
Citera
2015-07-22, 08:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nilsbok
Det är mkt vanligt, extremt vanligt att de söker partner men de söker ffa en sambo/ särbo. Inte en KK. De är försiktiga f att de vana att bli nobbade pga åldern. Svårfångade, svårraggade.
Men själva sexet har ingen kvinna i den åldern någon större behållning för?
Citera
2015-07-22, 08:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aisling
NEJ!
Låter som om man berörde en känslosträng där hos dig.
Citera
2015-07-22, 08:18
Medlem
empoisonnes avatar
Har jag mycket svårt att tro. Jag är inte där än, men känner flera som är och av deras sätt att prata att döma är du helt ute och cyklar.
Citera
2015-07-22, 08:21
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Är det sant att kvinnor tappar sexlukten efter de fyllt 40- 50 och varit med om det mesta?

Hajade till först när jag läste "Sexlukten" men förstår vad du menar.Men 40 -43 är nog ingen fara min förra KK var 43 å hon var väldigt kåt & tacksam.
Citera
2015-07-22, 08:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Har jag mycket svårt att tro. Jag är inte där än, men känner flera som är och av deras sätt att prata att döma är du helt ute och cyklar.
Enligt vad som står skrivet och fakta så torkar era slemhinnor ihop och ni har ingen nytta av sex om ni inte väljer att äta onaturliga preparat men någon naturlig sexlust får ni inte efter övergångsåldern.

http://allas.se/klimakteriet-stoppar...t-finns-hjalp/
Citera
2015-07-22, 08:51
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Enligt vad som står skrivet och fakta så torkar era slemhinnor ihop och ni har ingen nytta av sex om ni inte väljer att äta onaturliga preparat men någon naturlig sexlust får ni inte efter övergångsåldern.

http://allas.se/klimakteriet-stoppar...t-finns-hjalp/

Och gubbarna måste peta blått för att kunna få upp den.

Bäst att man passar på att knulla så mycket som möjligt innan övergångsåldern kickar in!

Sexuell samvaro är för de flesta av oss så mycket mer än enbart knullandet. Dock verkar de äldre kvinnor jag känner vara mer än lovligt kåta.

Jag tycker inte att du ska fantisera och så mycket. Särskilt inte om din morsas fitta. Du ska heller inte googla så mycket. Ut och lev istället.
Citera
2015-07-22, 09:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Är det sant att kvinnor tappar sexlusten efter de fyllt 40- 50 och varit med om det mesta?

1) De flesta kvinnor "tappar sexlusten" (alltså slutar ställa upp på sex) vid 30.

2) Ja kvinnor på 40+ brukar vara frigida.

3) Det är extremt ovanligt att kvinnor på 40+ letar efter sex-parters.
Citera
2015-07-22, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) De flesta kvinnor "tappar sexlusten" (alltså slutar ställa upp på sex) vid 30.

2) Ja kvinnor på 40+ brukar vara frigida.

3) Det är extremt ovanligt att kvinnor på 40+ letar efter sex-parters.

"De flesta" är relativt vagt och innebär ett stort mörkertal. Tror inte riktigt att det stämmer utifrån empiri.
Citera
2015-07-22, 09:56
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apjävel
"De flesta" är relativt vagt och innebär ett stort mörkertal. Tror inte riktigt att det stämmer utifrån empiri.

90% av kvinnorna vill inte ha sex. När de är 30 och har haft ett förhållande i några år brukar de sluta ställa upp på sex eller försöker ställa upp så lite som möjligt. Kvinnor över 40 brukar vägra sex helt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in