Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2022-04-28, 16:20
  #109
Medlem
Kan någon ladda upp filen på ett enkelt sätt som inte involverar skumma länkar, winrar och andra jobbiga program?
Citera
2022-04-28, 16:22
  #110
Medlem
TrongBalkongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimosa22
https://web.archive.org/web/20120731...d.se/urbanexp/
Snubblade över den där, jag får dock inte filen att fungera utan mapen buggar för mig. Men det är den det talas om iallafall. Om någon får ordning på filen och kan ladda upp hade det varit bra.
Tack, men har redan kikat där. Tyvärr buggar mapen ur för mig också. Den kommer upp, men försvinner lika snabbt.
Citera
2022-05-14, 09:44
  #111
Medlem
Kryptos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimosa22
https://web.archive.org/web/20120731...d.se/urbanexp/
Snubblade över den där, jag får dock inte filen att fungera utan mapen buggar för mig. Men det är den det talas om iallafall. Om någon får ordning på filen och kan ladda upp hade det varit bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Kan någon ladda upp filen på ett enkelt sätt som inte involverar skumma länkar, winrar och andra jobbiga program?

Citat:
Ursprungligen postat av TrongBalkong
Tack, men har redan kikat där. Tyvärr buggar mapen ur för mig också. Den kommer upp, men försvinner lika snabbt.

Citat:
Ursprungligen postat av Perkele88
Det är påsk snart då kan påskharen vara snäll och skicka en ny länk.

På kartan finns Angereds GE tunnlar?
Då min far var nere i tunnlarna för många år sen så tänkte vi skulle åka och titta på dem igen.

God morgon mina små barn!

Här kommer farbror Krypto med en liten lördagspresent.
Jag har gjort det lite enklare för er alla då jag har fört över allt till en .kmz fil (google earth, gis whatever).

#### Klicka här ####

Må Frälsaren Jesus Kristus vandra vid er sida och lysa upp vägen i den djupa underjorden.
Citera
2022-05-23, 15:20
  #112
Medlem
TrongBalkongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krypto
God morgon mina små barn!

Här kommer farbror Krypto med en liten lördagspresent.
Jag har gjort det lite enklare för er alla då jag har fört över allt till en .kmz fil (google earth, gis whatever).

#### Klicka här ####

Må Frälsaren Jesus Kristus vandra vid er sida och lysa upp vägen i den djupa underjorden.
Gud välsigne dig!
Citera
2022-06-17, 20:29
  #113
Medlem
Kryptos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrongBalkong
Gud välsigne dig!

Jag är hans son!

Från en sak till en annan, varför är inte denna tråd sammanfogad med den stora Götlaborgtråden?
Citera
2022-06-22, 22:50
  #114
Medlem
prinsessan-estelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krypto
God morgon mina små barn!

Här kommer farbror Krypto med en liten lördagspresent.
Jag har gjort det lite enklare för er alla då jag har fört över allt till en .kmz fil (google earth, gis whatever).

#### Klicka här ####

Må Frälsaren Jesus Kristus vandra vid er sida och lysa upp vägen i den djupa underjorden.
Länken funkar inte längre du tror inte du skulle vilja skicka den igen
Citera
2022-06-23, 01:52
  #115
Medlem
prinsessan-estelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prinsessan-estelle
Länken funkar inte längre du tror inte du skulle vilja skicka den igen
Edit gick in på gamla filer och hittade den där tack ändå.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback