Ja, vem fan vill gå på badhus numer. Högljudda och tafsande orcher överallt varav många har sina bajsiga kalsonger under badbyxorna. Äckliga gamla arabpedofiler som sitter med handduken över skrevet och handen innanför samtidigt som de tokstirrar på småflickor. Emellanåt hasar någon afrikansk flohabba omkring mellan bassängerna utstyrd i sitt illaluktande kameltält och gapar på sin månghövdade avkomma.
De kan inte. Det är alldeles för ofta invandrarkillar som står för kommentarerna, och skolorna veta att försöker de göra något drar killarna rasistkortet och media hakar med glädje på.
Alla vet om det, ingen vill prata om det. Men varför måste de duscha, eller gå simma? Man kan göra andra ting, och om man känner sig inte bra med sin kropp, måste man inte visa det till alla.
Jag ville titta på den mobbingprogram nu här: http://www.svtplay.se/klipp/4013139/omkladningsrummet-en-dold-plats-dar-mobbing-frodas
men i ungefär 2 minut det slutar och jag ser ingenting.
Kommer man direkt från bushen vad gällande att kvinnor får röra sig fritt och visa hud som de vill så är det klart att det uppstår problem. Ser de en kvinna som visar naken hud i sällskap av män så är det enligt deras sätt att se det som att kvinnan ifråga är fritt byte och ute efter en man. Men hej jag ville inte ha någon massinvandring av denna unkla kvinnosyn hit så kvinnor rent allmänt får skylla sig själva hur det blivit och snart är det nog adjö till att ens kunna gå till badhus för deras del. De kan gnälla hur mycket de vill jag kommer inte bry mig. Deras val deras konsekvenser.
Är det här ett nytt problem? Är det omfattande? Jag kan inte minnas att jag någonsin förföljt tjejer på badhus när jag var yngre. Inte heller brukar jag sitta och dregla över tjejer på stranden de få gånger jag befinner mig där.
Hur uppfattar ni kvinnor situationen i offentliga badmiljöer? Har den förändrats under de senaste åren? Vad är det för typ av personer som orsakar problem? Känner ni er begränsade att vistas på badhus nuförtiden?
Samtidigt röstar dessa ägghuvuden till unga kvinnor på MP och F! som vill ösa in babbar med sunkig kvinnosyn. Skyll sig själv!
femenistfittorna ska inte gnälla, man får vad man röstar på.
Sant. Rätt åt många att de känner sig otrygga på badhus och badplatser. Vad trodde dem själva? Att Sverige skulle bli ett mångkulturellt paradis..? HAHA
För en svensk kvinna är det tabu att ens snudda vid att vi tvingas betala våra simhallsbesök med att ställa upp som runkobjekt.
För invandrarkvinnor är det en naturlag.
Svenska kvinnor har blivit väldigt mycket mer feta och fula de senare åren...
Så kanske blir det en vinstaffär för badhus med MENA-personer som tafsar och stirrar.
Feminister kan använda badhusen för att hålla kränktetskulturen igång... win win...
18-åriga Ebba har skrivit i ett inlägg på facebook om att hon blev antastad på ett badhus. Tidningarna Metro, Nyheter24 och Expressen har uppmärksammat hennes inlägg.
Citat:
Ebba har tidigare utsatts för sexistiska kommentarer och den äldre mannens tafs fick bägaren att rinna över. I hennes facebookinlägg om händelsen skriver hon att sådan beteende inte är okej och hon avslutar med orden ”Jag skriver detta för att uppmärksamma att detta händer tjejer hela tiden. Så snälla, kontrollera er killar/män. Så jävla svårt är det inte.”