2015-08-02, 21:08
Medlem
khattuggares avatar
Är det inte feminister som vill kunna gå topless på badhuset? Konstigt.....
Citera
2015-08-02, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bimbobitch
Klart att MENA folket stirrar och tafsar på svenska småflickor. I deras länder är det lagligt med pedofili och våldtäkt. Men det var ju det här den svenska kvinnan ville ha när de vägrade rösta på SD som kunde stoppat invandringen från grottfolksländer

Tack.
Citera
2015-08-03, 00:02
Medlem
Prodelins avatar
Tjejer känner sig alltid otrygga i Sverige, de har lärt sig vara offer att alltid tro att den farliga mannen ska erövra dom och föra bort dom till skogen där häxan väntar.
Citera
2015-08-03, 00:14
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Det är ett manligt problem kan jag säga. Inga kvinnor flåsar och förföljer män i badhusen. Kanske någon enstaka kvinna då.
Kanske är det det som är problemet.

Att politikerna fuckade demografin. Då får ju kvinnor lära sig njuta av gubbkukar. Gärna flera på en gång i samma hål.
Citera
2015-08-03, 03:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gyn-grossisten
Besökte Eriksdalsbadet under gårdagen och kan bidra med följande till tråden. Unga svenska småtjejer de flesta var väldigt snygga. Likt en svans följde tre somaliska ynglingar efter ett tjejgäng och skränade och knuffade varandra mot tjejerna som såg mindre roade ut. Senare dök även ett gäng med ensamkommande afghanska ynglingar upp (jag vet hur ughurer från Afghanistan ser ut) och förföljde flickorna. Satt i bubbelpoolen när tjejgänget också kom och satte sig fnittrandes. Självklart kom de ensamkommande dit kort därpå, likt boskap satt de helt och stirrade på flickorna. Kunde verkligen ta på den dåliga stämningen. De ensamkommande stirrade på tjejerna och utan att yttra ett ord så rörde dessa sig mot dem. Flickorna lämnade kort därpå badhuset medan de ensamkommande bara kollade uppgivet på varandra.

Talar inte de människor som tar hand om de ensamkommande att det kan vara lämpligt att kunna prata med flickor innan de börjar ragga på dem? Förstår verkligen att kvinnor idag känner sig obekväma på badhusen efter det jag såg igår.

Det borde öppnas ett eget badhus för ensamkommande, så unga flickor slipper bli antastade av dessa avfällingar.

Men samtidigt är det kvinnorna som vill ha ännu mer invandring från muslimska länder, så det är ju uppenbart att de gillar vad babbarna gör.
Citera
2015-08-03, 03:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Inget är självklart för mig. Absolut inget.

Varför förnekar du att det är babbarna som våldtar er?
Citera
2015-08-05, 23:33
Medlem
Å andra sidan bor jag i en liten byhåla. Kanske är det här problemet större i våra storstäder?
Citera
2015-08-05, 23:51
Medlem
Problemet med feminister är att de blir sura om man tittar på de, och blir sura om man inte tittar på de. De vill vara topless men samtidigt är de emot topless för att topless objektifierar kvinnor.

Till slut blir det separata badhus för män och kvinnor. Både Islamister och feminister blir nöjda.
Citera
2015-08-06, 02:30
Medlem
Vem0ths avatar
Lugn, män är också otrygga på badhus. Inte alla som har fin kropp heller.
Citera
2015-08-06, 02:35
Medlem
WordWarriors avatar
Svenska tjejer: ni får precis vad ni röstat för. Good luck!

Skyll er fucking själva!
Citera
2015-08-06, 10:09
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackin
Problemet med feminister är att de blir sura om man tittar på de, och blir sura om man inte tittar på de. De vill vara topless men samtidigt är de emot topless för att topless objektifierar kvinnor.

Till slut blir det separata badhus för män och kvinnor. Både Islamister och feminister blir nöjda.

Nej feministerna blir inte nöjda. För att, som det stod i tidningen nyligen så finns det tydligen nu uppemot 80 olika könsidentiteter (??!!?? ), och var ska alla som har en annan könsidentitet än man eller kvinna ta vägen?
Citera
2015-08-06, 17:00
Medlem
Har aldrig sett någon stirra på mig eller hört någon kommentera nånting om min kropp...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in