Har en polare i Thailand som sysslat med sportfiske där de senaste 30 åren http://www.mahseer-fly-fishing.com/ . Han vet det mesta om fisket både till havs och i floderna runt om. Jonas Sander heter han.
Tänkte du fiska från land eller båt, i hav, sjö eller flod?
Jag vet att det går att hyra båt med besättning och åka ut på havet en dag om man vill. Som jag fattade det behövdes bara pengar.
Tack för svaret!
Jag tänkte försöka fiska från både land o båt i havet. Hotellet ligger precis vid vattnet så tänkte kolla runt i närheten om det går att stå o kasta eller meta.
vad tror du att det kan kosta att hyra en båt eller plats på en?
Har en polare i Thailand som sysslat med sportfiske där de senaste 30 åren http://www.mahseer-fly-fishing.com/ . Han vet det mesta om fisket både till havs och i floderna runt om. Jonas Sander heter han.
Tack för svaret!
Kollade siten. såg intressant ut. Var bara om flugfiske i floder dock.
Kollade siten. såg intressant ut. Var bara om flugfiske i floder dock.
Nej nej. Han har flera båtar som går på havsfiske med. Det är faktiskt det han är störst på. Han började i Pataya för ca 30 år sedan. Kontakta honom bara. Sök Jonas Sander på Facebook. Massa bilder från hans båtar.
Nej nej. Han har flera båtar som går på havsfiske med. Det är faktiskt det han är störst på. Han började i Pataya för ca 30 år sedan. Kontakta honom bara. Sök Jonas Sander på Facebook. Massa bilder från hans båtar.
Låter finfint! hur fick du kontakt med honom? Genom ett hotell eller turistbyrå? eller vid hamnen?
Vi ropade in honom från stranden faktiskt. Finns massor av båtar där. Annars är jag säker på att du får hjälp från hotellen. Det var en sjukt rolig dag. Fick massor av fisk som vi sedan grillade. Vi gav helt enkelt fisken till en kille på en restaurang och han fixade allt. Sen bjöd vi självklart våran kapten på mat och öl. Wong Duan Beach bodde vi på.
Vi ropade in honom från stranden faktiskt. Finns massor av båtar där. Annars är jag säker på att du får hjälp från hotellen. Det var en sjukt rolig dag. Fick massor av fisk som vi sedan grillade. Vi gav helt enkelt fisken till en kille på en restaurang och han fixade allt. Sen bjöd vi självklart våran kapten på mat och öl. Wong Duan Beach bodde vi på.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!