2015-07-16, 01:45
Medlem
Gomens avatar
Jag och en kompis ska dra ner till Barcelona om en vecka. Veckan kommer att bestå av förkrök, nattklubber, och haffa/ragga...

Förra året var vi också i barca men haffade var katastrofal... vi gick in med värsta självförtroende och misslyckades totalt. Så nu till min fråga: hur intar man ett samtal med tjejer från en annan nation?

Vad är viktig för att bemötande ska ske med tjejer? Ögonkast,blickar eller Ögonkontakt?

Vad bör man tänka på för man startar ett samtal med tjejer utomlands?
Citera
2015-07-16, 01:53
Medlem
NirvanAs avatar
Prata bra spanska/katalanska
Citera
2015-07-16, 02:13
Medlem
Visa snoppen
Citera
2015-07-16, 02:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stureadde
Visa snoppen

Haha, hur gammal är du? Förundras alltid över såna här barnsliga oneliners som inte ens är roliga, som dessutom ofta avslutas med ett "" som om de är skrivna av en efterbliven fjortis.

Ont: spanska tjejer gillar killar som kan dansa!
Citera
2015-07-16, 02:47
Medlem
latahundens avatar
visa pengarna kompis, så kmr fittorna flockas.
Citera
2015-07-16, 02:50
Medlem
PrinceMaximillians avatar
Du kan bara få eskorter, tjejerna där är inte lika lösa som era svenska hoes
Citera
2015-07-16, 09:33
Medlem
Fried81s avatar
Satsa på andra turister, spanjorskorna är som nån annan skrev svåra..
Citera
2015-07-16, 09:44
Medlem
keyboardcowboys avatar
What?? Vad snackar folk om att spanjorskor är svåra?? Sist jag va i Barca hade jag sex med en tjej på dansgolvet!! True story! ( låter sjukt men), sen har jag legat me spanska tjejer hemma också, de gillar långa nordiska män tänk på att Spanien har typ lägsta medellängden bland EU så ni kommer va mycket längre än innan!

När ska du åka? Vore kul att få höra hur de gick sen, kan ju också skriva för mer tips om de behövs
Citera
2015-07-16, 09:44
Medlem
Drinkycrows avatar
Som någon skrev så är det bättre att köra på andra utlänningar. Tycker faktiskt det är rätt svårraggat här. Kommer ni bo på hostel eller någon skit kan ni säkert haffa någon där.

Sen vet jag inte hur gamla ni är eller vad ni är för typ av människor men lär inte skada om ni bjuder på lite kola eller mdma.
Citera
2015-07-16, 09:55
Avslutad
Har alltid hört att blonda nordiska killar har stor status bland tjejerna i Spanien och att raggandet är lättare än Sverige, dock är det vad människor på Flashback säger. De flesta anser att svenska tjejer är väldigt svåra men samtidigt som det är lättare att ragga i Spanien, så kontentan blir att spanjorskor är mycket lättare att ragga på än svenskor, iallafall i respektive nationer ( källa flashback )
Citera
2015-07-16, 12:50
Medlem
- Bo på ett mindre hostel. Hittar man ett charmigt hostel brukar man bli riktigt tajt med gänget där. Träffar man inga tjejer så får man om inte annat ett bra gäng vänner att festa med och som bekant är det lättare att skaffa brudar om man bara går ut för att ha kul snarare än att gå runt med bästa polaren och ragga målinriktat.

- Var spontan, sätt dig bredvid folk på lugnare barer och börja snacka.
Har träffat flera tjejer på så vis när jag varit utomlands än vad jag gjort på dansgolvet.
Fördelen med att göra detta utomlands är just att det just som turist känns mer motiverat att göra så, och det är lättare att hitta nåt intressant att snacka om än i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av arered
Har alltid hört att blonda nordiska killar har stor status bland tjejerna i Spanien och att raggandet är lättare än Sverige, dock är det vad människor på Flashback säger
Som vanligt totalt överdrivet.
Spanien är inget jäkla unikum utan spanska tjejer är ganska lika svenska på många vis.
Det krävs fortfarande att man är snygg och/eller charmig. De har ingen generell dragning till varenda nordiska kille. Oattraktiva nordiska killar som inte kan ragga i Sverige går inte hem i Spanien heller.

Dessutom finns ju konkurrens. Sydeuropéer är generellt bland de som ser bäst ut i Europa, få är tjocka, de flesta är rätt stilmedvetna, de kan dansa och medelcharmen är klart ovanför svensk nivå. Det enda vi har är längden
Senast redigerad av MarcoBolan 2015-07-16 kl. 13:09.
Citera
2016-01-24, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoBolan
- Bo på ett mindre hostel. Hittar man ett charmigt hostel brukar man bli riktigt tajt med gänget där. Träffar man inga tjejer så får man om inte annat ett bra gäng vänner att festa med och som bekant är det lättare att skaffa brudar om man bara går ut för att ha kul snarare än att gå runt med bästa polaren och ragga målinriktat.

- Var spontan, sätt dig bredvid folk på lugnare barer och börja snacka.
Har träffat flera tjejer på så vis när jag varit utomlands än vad jag gjort på dansgolvet.
Fördelen med att göra detta utomlands är just att det just som turist känns mer motiverat att göra så, och det är lättare att hitta nåt intressant att snacka om än i Sverige.
Som vanligt totalt överdrivet.
Spanien är inget jäkla unikum utan spanska tjejer är ganska lika svenska på många vis.
Det krävs fortfarande att man är snygg och/eller charmig. De har ingen generell dragning till varenda nordiska kille. Oattraktiva nordiska killar som inte kan ragga i Sverige går inte hem i Spanien heller.

Dessutom finns ju konkurrens. Sydeuropéer är generellt bland de som ser bäst ut i Europa, få är tjocka, de flesta är rätt stilmedvetna, de kan dansa och medelcharmen är klart ovanför svensk nivå. Det enda vi har är längden

Men goddag idiot. Du radar upp subjektiva uppfattningar som sanning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in