2015-07-14, 23:26
Medlem
Hej

Är nyfiken om vad ni killar tycker om ärr efter bröstlyft
T.ex vi säger att ni drar hem tjejen och ska ha sex och helt plötsligt ser ärr över brösten,är det osexig/avtändande även om brösten är fina i övrigt?

lägger in en länk på hur det ser ut :

http://www.plasticsurgeonscottsdale.com/wp-content/uploads/breast_lift_06.jpg
Citera
2015-07-14, 23:31
Medlem
NovaOculuss avatar
Ärr är sexigt
Citera
2015-07-14, 23:33
Medlem
Polyklorfenols avatar
Det säger mig mer om tjejens personlighet än om tuttarna i sig. Enda gången jag inte skulle fnysa åt det är om de var för stora och jobbiga förut. Förstoring är avtändande och tyder på dålig självkänsla, som i sig också är en deal breaker.
Citera
2015-07-14, 23:35
Medlem
bollinnehavs avatar
Det kvittar i det där fallet. Jag gillar båda.
Citera
2015-07-14, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polyklorfenol
Det säger mig mer om tjejens personlighet än om tuttarna i sig. Enda gången jag inte skulle fnysa åt det är om de var för stora och jobbiga förut. Förstoring är avtändande och tyder på dålig självkänsla, som i sig också är en deal breaker.

Tolkar det som att du inte tycker själva ärren är avtändande då,nu råkade tjejen på bilden förstorat dom lite mer fokus var mer på själva ärren.
Citera
2015-07-14, 23:38
Medlem
NirvanAs avatar
Går ju att snitta i armhålan-ish också, finns massvis med nyare/bättre tekniker.
Citera
2015-07-14, 23:39
Medlem
succ1es avatar
ärr spelar inge roll, personlighet är viktigare
Citera
2015-07-14, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Går ju att snitta i armhålan-ish också, finns massvis med nyare/bättre tekniker.

Inte när man gör ett bröstlyft,de handlar ej om förstoring utan bröstlyft,går inte att lyfta bort hud/häng genom armhålan.
Citera
2015-07-14, 23:44
Medlem
skalman1973s avatar
Hellre bröst med ärr som man får se än bröst gömda under en t-shirt :-)

Gör det självförtroendet bättre så fungerar det ju .
Citera
2015-07-15, 00:54
Medlem
Burkbubbas avatar
Min tjej, eller numera sambo gjorde en bröstförstoring. Vet inte om det går tillväga likadant. Nu gjorde inte hon några monsterkanoner utan nu ser dom normala ut i storleken jämfört med innan. Hon har små ärr under brösten, är ju knappt någonting som syns om man inte kikar nära. I början när det läkte så var det inte så fräscht, men nu efter några månader så syns det knappt.

Vet inte om det är annat tillvägagångssätt när det gäller bröstlyft, tänkte om det blir större ärr eller så. Men jag bryr mig faktiskt inte.
Citera
2015-07-15, 00:56
Medlem
st0ckiss avatar
Det är osexigt som fan. Tyder på osäkerhet och förmodat självhat hos tjejen, vilket är sjukt avtändande. Hellre ett par hängiga bröst, än en brud med silikonbröst som inte kan vara sig själv.
Citera
2015-07-15, 01:00
Medlem
Gillar inte. Hellre naturellt än ärriga bröst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in