2017-03-09, 10:00
Medlem
Tinder funkar om man bara vill ha sex
Citera
2017-03-31, 00:23
Medlem
NurseJackies avatar
aå trist att läsa, klart det funkar , men båda parter bör väl vilja samma sak, ha samma mål..
Citera
2017-04-01, 21:29
Medlem
Hej alla dejt sugna medmänniskor i Sverige!
Jag har en lista på mina 4 bästa val av dating sidor, skulle gärna vilja höra era tips och tricks ocksåå!
Dessa sidor har get bra resultat för mig iallafall, hoppas dem hjälper någon:
Det är dem skönaste sex dejting sajterna jag vet, har testat en hel del kan jag säga !!
hur lyder era tips ?
Citera
2017-04-22, 15:51
Medlem
Zavons avatar
Det ovan känns ju SÅÅÅÅ seriöst....
Citera
2017-04-22, 21:30
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunec
Hej alla dejt sugna medmänniskor i Sverige!
Jag har en lista på mina 4 bästa val av dating sidor, skulle gärna vilja höra era tips och tricks ocksåå!
Dessa sidor har get bra resultat för mig iallafall, hoppas dem hjälper någon:
Det är dem skönaste sex dejting sajterna jag vet, har testat en hel del kan jag säga !!
hur lyder era tips ?

Vad är det för fel på svenska sidor som mötesplatsen, match m.fl?

Bara genom att googla på en av de så kallade registrerade profilerna på euradult så visar google att dom finns på massor av konstiga så kallade "dejtingsidor".
Citera
2017-05-23, 22:49
Medlem
Jag fick nyligen höra om kinky-lovers.com, någon som använt? Verkar sjukt skummt...Skrivit till några men deras svar är helt ur kontext från vad jag skriver...fejk konton????
Registrerat bolag på Cypern, vet ej om det är safe?
Tacksam om någon med erfarenhet kan ge lite info
*edit*
Gjorde precis ett sista försök att skriva till en person där, fick återigen ett svar helt utan sammanhang till det jag skrev.
Såg även precis att en 29 åring från Sundbyberg hade samma visningsbild som en 25 åring från Perstorp, så verkar helt klart vara fejksida.
Är det HP som gäller????Många verkar rekommendera HP
Senast redigerad av Etil 2017-05-23 kl. 23:25.
Citera
2017-06-21, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etil
Jag fick nyligen höra om kinky-lovers.com, någon som använt? Verkar sjukt skummt...Skrivit till några men deras svar är helt ur kontext från vad jag skriver...fejk konton????
Registrerat bolag på Cypern, vet ej om det är safe?
Tacksam om någon med erfarenhet kan ge lite info
*edit*
Gjorde precis ett sista försök att skriva till en person där, fick återigen ett svar helt utan sammanhang till det jag skrev.
Såg även precis att en 29 åring från Sundbyberg hade samma visningsbild som en 25 åring från Perstorp, så verkar helt klart vara fejksida.
Är det HP som gäller????Många verkar rekommendera HP
Vad tusan! Är det därför så många på HP totalt ignorerar profiltexten där det står exakt vad jag söker och vilka åldrar och frågar om sex. Är HP en sexdejtsida. ):
Citera
2017-07-21, 23:41
Medlem
Jag har fått knull genom Happypancake. Tyvärr var det en ful gammal kärring. (Förlåt men jag ångrar det verkligen)

Det bästa var att jag inte gjorde någon som helst ansträngning. Satte på ett program som klickar runt på profiler automatiskt och sen skrev hon till mig.
Citera
2017-07-26, 01:54
Medlem
Har ni några tips för var ett par som letar en KK borde vända sig? BC verkar helt oseriöst iom att det inte ens går att registrera sig längre. Tinder social kanske? Vanlig nätdejtssida och förklara efterhand?
Citera
2017-07-26, 14:01
Medlem
Runt 2010 var HP kanonbra och mer tjejer än killar kändes det som. Idag känns det mest som bortskämda söderbönor härjar där.

Mazily är i stort enbart militanta feminister som sitter själva och är arga över att de ju är själva.

Tinder funkar bara ok utomlands. I östeuropa är det i samma stadier som det vari Sverige när det kom. Alltså bra ratio och intresse.

Happn är bästa appen just nu tycker jag. Iaf i Stockholm. Många fler matchningar där än på exempelvis Tinder. Och många fina dater.
Citera
2017-09-12, 13:54
Medlem
Om man som kille vill träffa killar, hur går man tillväga? Vilka kontaktsidor / plattformar finns det?
Inte så sugen på gå ut på bögklubb!
Citera
2017-09-15, 08:38
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etow
Om man som kille vill träffa killar, hur går man tillväga? Vilka kontaktsidor / plattformar finns det?
Inte så sugen på gå ut på bögklubb!

qruiser.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in