2021-11-22, 18:01
Medlem
some-timess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Förstår inte riktigt hur du menar nu?
Inget konstigt ifall det är en engångskostnad vid registrering tycker jag, sen hur bra sidan funkar är ju lite olika.
Min replik var endast association om att en låg kostnad kan leda till kontakt i förlängningen och i detta fall 10!
Citera
2021-11-22, 18:15
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av some-times
Min replik var endast association om att en låg kostnad kan leda till kontakt i förlängningen och i detta fall 10!

Okej, då missförstod jag
Då är jag med
Citera
2021-12-02, 21:10
Medlem
Är sidan ”sex-traff” reko eller fullt med bottar?

Flera kvinnor har visat intresse och de svarar på mina meddelande, men kan ej fortsätta skriva för det krävs coins att chatta. En hel del verkar riktiga, men är ändå tveksam rent generellt, någon som fått napp därifrån eller känner till sidan?
Citera
2021-12-02, 21:18
Medlem
Någon som känner till sidan ”sex traff?”

Det har nappat några stycken men kan ej svara då det krävs coins. Frusterande.

Edit: Ursäkta dubbelpost, såg ej att mitt meddelande redan publicerats...
Citera
2021-12-02, 23:40
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Flera kvinnor har visat intresse och de svarar på mina meddelande, men kan ej fortsätta skriva för det krävs coins att chatta. En hel del verkar riktiga, men är ändå tveksam rent generellt, någon som fått napp därifrån eller känner till sidan?

Ingen sida jag hört talas om.
Men om du tänker efter, skulle någon kvinna regga sig på en sida som kostar pengar om man kan hitta en sexpartner på sidor eller appar som inte kostar pengar?
Jag tycker att det luktar bluff lång väg, men jag kan ha fel.
Regga dig på någon sida som funnits en tid och som har många användare är mitt tips, och som inte tar betalat för att skicka eller läsa meddelanden.
Citera
2021-12-03, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Ingen sida jag hört talas om.
Men om du tänker efter, skulle någon kvinna regga sig på en sida som kostar pengar om man kan hitta en sexpartner på sidor eller appar som inte kostar pengar?
Jag tycker att det luktar bluff lång väg, men jag kan ha fel.
Regga dig på någon sida som funnits en tid och som har många användare är mitt tips, och som inte tar betalat för att skicka eller läsa meddelanden.

Tjejer behöver inte betala, såklart... Det kan man ju tycka till om men så är fallet iaf..
Citera
2021-12-03, 16:41
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Tjejer behöver inte betala, såklart... Det kan man ju tycka till om men så är fallet iaf..

Men ändå, om du som man ska betala, så borde det ringa varningsklockor tycker jag.
Då är inte den sidan eller appen särskilt seriös enligt mig, och såna sidor eller appar bör inte uppmuntras till att fortsätta sin verksamhet om det går ut på att mjölka män på pengar.
Välj en sida som du hör andra prata om, där det verkligen är äkta människor (kvinnor) och där du inte behöver betala för att läsa eller ta emot meddelanden, är mitt råd
Du har nog ungefär lika bra eller dåliga odds, men du slipper betala och känna dig lurad pga det.
Citera
2021-12-26, 20:14
Medlem
Var hittar man en kvinna för trevlig chat och kanske mer?
Citera
2021-12-28, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanskarde
Var hittar man en kvinna för trevlig chat och kanske mer?

Dessa bästa öppna sidorna är SDC.com, Hemligg.se, Bodycontact.com eller Klubb6.se om intresserad av sex.

Det funkar väl även på Badoo och Tinder.
Citera
2021-12-29, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaAstar
Dessa bästa öppna sidorna är SDC.com, Hemligg.se, Bodycontact.com eller Klubb6.se om intresserad av sex.

Det funkar väl även på Badoo och Tinder.
Tack för vänligt tips.
Citera
2021-12-30, 23:00
Medlem
OfficeJetPro8720s avatar
Är adultfinderx.com något att ha? Är helt ny till internetdating så har inte koll på vad som är scam och inte. Den verkade ha bra betyg hos några bloggar men de bloggarna kanske också är scams?
Citera
2021-12-31, 00:17
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OfficeJetPro8720
Är adultfinderx.com något att ha? Är helt ny till internetdating så har inte koll på vad som är scam och inte. Den verkade ha bra betyg hos några bloggar men de bloggarna kanske också är scams?

Har precis noll koll på den sidan.
Men tänker att det är ett säkrare kort att välja en relativt etablerad sida, så att du kan hitta info om den. Kika igenom senaste året i denna tråd och se om du blir nå klokare?
Lär ju vara fler medlemmar på sidor som är etablerade sen en tid tillbaka, så troligen lättare att hitta någon för träff då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in