Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-23, 14:29
  #217
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Bc funkar fortfarande bra. 👍

för tjejer? jo säkert, för snygga killar? det också men generellt som kille på såna sidär är det slöseri med tid dock..
Citera
2018-12-20, 22:56
  #218
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleDale
BC är övergivet, inte av användarna men av administratören vad det verkar. Min senaste premium-inbetalning för 10 dagar fungerar fortfarande efter v och räknar inte ner. Fotouppladdningen har varit "tillfälligt avstängd" ett par månader nu... tyvärr. Kollade här efter ett bra alternativ och hittade K6 i tråden här, verkar vettigt. Några andra tips på bra sexkontakt-sidor?

sverigechatt.se kanske?
Citera
2018-12-20, 22:58
  #219
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleDale
En eller två månader, spela roll. Ingen info och inget händer, premium har också stannat som jag skrev. Siten är övergiven, omsättningen är flera miljoner årligen och vi betalar men får inget för pengarna just nu. HP är väl seriös dating och inte sexkontakt, eller funkar lite för allt möjligt? DS får klara sig utan just mig Får testa Badoo och Tinder... men de är väl mest seriösa med.

Badoo har jag fått i särklass mest ligg på. Är uppe i 25 kåta brudar som jag fått doppa i.
Citera
2018-12-27, 10:35
  #220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Jag är en kille på 19 år som tänder extremt mycket på äldre kvinnor och skulle gärna vilja pröva att vara med en äldre kvinna runt kanske 35-50 år. Vart ska man gå för att hitta dessa äldre kvinnor att ragga upp? Blir det nätsidor eller är det verkligheten som gäller?
beror på vart du bor i landet, bor du i en storstad som Göteborg eller Stockholm är det nog enklare i verkligheten.
Citera
2018-12-28, 21:09
  #221
Medlem
Letar efter en klubb där man kunde träffas och va intim. Hittar den dock ej längre. Den hette club gangbang och där var man med i olika grupper efter hur extrem man kunde va. Den lägst gruppen var smek och den allra högsta var hardcore. Nån som vet vilken klubb jag menar kan ni skriva här!
Citera
2018-12-31, 11:58
  #222
Medlem
Hittade http://www.erotikdejt.se/ idag tycker den verkar seriös.
Citera
2019-01-11, 23:10
  #223
Medlem
Någon som testat flirtylemon.se?
Citera
2019-01-13, 21:02
  #224
Medlem
Bump
Citera
2019-02-20, 17:05
  #225
Medlem
Jag tycker att tinder funkar perfekt om man bor där det finns mycket folk.

är medlem på bodycontact och Hitta-kk.sE också, båda funkar utmärkt men där har jag mest sexchattat och webcamat med brudar, funkar ju det också.

Träffat flest från tinder men några från hitta-kk och en från bodycontact. Bara ligga i o sen spelar de ju lite roll hur man ser ut också e du ful så ere kört hur du än gör
Citera
2019-02-26, 16:40
  #226
Medlem
Finns så mycket sidor där ute så man blir ju snurrig :P
Jag brukar skriva mest på tinder om jag bara är sugen att "snacka" lite med killar, men är det mer för just att hitta någon att ha sex med och på så sätt lite mer opersonligt brukar jag gå in på en sajt istället för tinder. risken är mindre att det är något som kommer fram senare så det känns mer tabu att va medlem på sånna sajter så folk pratar inte direkt om det.

Är mest inne på Knullkontaktsökes.se när jag är riktig snusksugen :P men jag har inga bilder på mitt ansikte där då jag inte vill att någon ska hitta mig på en sån sajt

Men tinder är nog det smidigaste sättet att träffa en sexpartner, iallafall för oss tjejer
Citera
2019-03-03, 15:38
  #227
Medlem
Någon som har vetskap om varför det inte går att ladda upp bilder på Bc ?
Citera
2019-03-04, 21:40
  #228
Medlem
Varit medlem på https://erotikdating.se/ i typ sex år fått flera napp när jag gått in för det, men happypancake är annars en riktigt bra sida.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback