Citat:
Ursprungligen postat av Darwin
Såg en trailer om att hon ska klä ut sig till zigenare och göra ett snyftreportage om hur tattarna diskrimineras i Sverige och inte får boka dubbelrum på hotel... KAN DET BERO PÅ ATT DOM STJÄL ALLT DOM KOMMER ÖVER SOM KORPAR?!
Jag förstår faktiskt att det är få hotelägare som vill få ett helt dubbelrums-möblemang stulet, inklusive tapet, heltäckningsmatta och dushdrapperi, för att sedan behöva skrapa upp en stor jävla hög tattar-bajs från golvet (zigenarkvinnor får ju inte använda samma toalet som zigenarmän, så vad ska dom annars göra?).
Fast å andra sidan kan ju "Insider" göra ett reportage om ett halvår om hur "Undercover" reportern blev hedersmördad av vilda tattare efter att ha klätt sig- och uppträtt som en renrasig zigenare trots att hon är en smutsig icke-zigenare... (har glömt vad tattarna kallar oss andra... gaij? gochj?)
Det reportaget sändes igår.. går i repris i helgen tror jag.
Helt sjukt att dom snyftar över ziggisarna.. UT MED PACKET säger jag.
edit: helt otroligt.. nu går dom på stackars personal på bensinmackar!
Vore skönt med nån bensinmacksägare/motsvarande som sa rätt ut vad det handlade om, dvs att man inte driver nån välgörenhetsinrättning utan ett vinstdrivande företag! Då ingår att man nekar vissa som inte bidrar till vinstberäkningen.