2005-10-18, 16:17
Medlem
orka.. finns ju redan insider, detta känns som en dålig kopia med en urusel programledare (dock milf ) i Charlotta.

Måste hon tala med sig själv och samtidigt knappa på sin laptop som värsta Sex in The City - wannabeen!?
Citera
2005-10-18, 16:43
Medlem
Darwins avatar
Såg en trailer om att hon ska klä ut sig till zigenare och göra ett snyftreportage om hur tattarna diskrimineras i Sverige och inte får boka dubbelrum på hotel... KAN DET BERO PÅ ATT DOM STJÄL ALLT DOM KOMMER ÖVER SOM KORPAR?!

Jag förstår faktiskt att det är få hotelägare som vill få ett helt dubbelrums-möblemang stulet, inklusive tapet, heltäckningsmatta och dushdrapperi, för att sedan behöva skrapa upp en stor jävla hög tattar-bajs från golvet (zigenarkvinnor får ju inte använda samma toalet som zigenarmän, så vad ska dom annars göra?).

Fast å andra sidan kan ju "Insider" göra ett reportage om ett halvår om hur "Undercover" reportern blev hedersmördad av vilda tattare efter att ha klätt sig- och uppträtt som en renrasig zigenare trots att hon är en smutsig icke-zigenare... (har glömt vad tattarna kallar oss andra... gaij? gochj?)
Citera
2005-10-18, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darwin
Såg en trailer om att hon ska klä ut sig till zigenare och göra ett snyftreportage om hur tattarna diskrimineras i Sverige och inte får boka dubbelrum på hotel... KAN DET BERO PÅ ATT DOM STJÄL ALLT DOM KOMMER ÖVER SOM KORPAR?!

Jag förstår faktiskt att det är få hotelägare som vill få ett helt dubbelrums-möblemang stulet, inklusive tapet, heltäckningsmatta och dushdrapperi, för att sedan behöva skrapa upp en stor jävla hög tattar-bajs från golvet (zigenarkvinnor får ju inte använda samma toalet som zigenarmän, så vad ska dom annars göra?).

Fast å andra sidan kan ju "Insider" göra ett reportage om ett halvår om hur "Undercover" reportern blev hedersmördad av vilda tattare efter att ha klätt sig- och uppträtt som en renrasig zigenare trots att hon är en smutsig icke-zigenare... (har glömt vad tattarna kallar oss andra... gaij? gochj?)

Det reportaget sändes igår.. går i repris i helgen tror jag.

Helt sjukt att dom snyftar över ziggisarna.. UT MED PACKET säger jag.

edit: helt otroligt.. nu går dom på stackars personal på bensinmackar!

Vore skönt med nån bensinmacksägare/motsvarande som sa rätt ut vad det handlade om, dvs att man inte driver nån välgörenhetsinrättning utan ett vinstdrivande företag! Då ingår att man nekar vissa som inte bidrar till vinstberäkningen.
Citera
2005-10-18, 18:29
Medlem
No-n-sences avatar
Fantastiskt att Charlotta vet vad andra människor tycker och tänker när dom ser henne i hennes "skickliga förklädnader".
Det är en begåvning utan motstycke.
Citera
2005-10-18, 21:23
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford

Måste hon tala med sig själv och samtidigt knappa på sin laptop som värsta Sex in The City - wannabeen!?

haha... störde mig enormt på det... back to '98 liksom.
hon själv ville väl ha programmet utformat som en talkshow och inte "dold kamera"-tema?
Citera
2005-10-18, 21:36
Medlem
Bråkmakarns avatar
Kan nån vänlig själ skriva när programet sänds?
Citera
2005-10-18, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Kan nån vänlig själ skriva när programet sänds?

Tv3 måndagar kl 22.00,

reprisen brukar gå nån gång natten mellan lörd-sönd.
Citera
2005-12-06, 08:45
Medlem
Valnirs avatar
Såg nån programmet igår(Må 5/12)?! Fy fan vad hon är sämst den här jävla Flinkenberg!!
Hon "besökte" Agneta Fältskog, försökte komma så nära henne på hennes privata egendom?!

Det är så oseriös journalistik så det gör ont i hela kroppen..
Flinkenberg är en cancersvulst på hela samhället.

AHHHHH!!!!
Citera
2005-12-06, 10:46
Medlem
Blodansiktes avatar
Det är inte utan irritation jag ser denna Flinkenberg hålla på i TV. Hon är en kanske hyfsad journalist som gräver grunt i ointressanta ämnen.
Citera
2005-12-06, 13:04
Medlem
bigMajks avatar
Hon vill skapa rubriker och använder i många fall i mitt tycke tveksamma metoder. Hennes resonemang runt sina "skandaler" är dessutom i många fall bristfälligt, hon förfasar sig bara utan att söka orsakerna.

Jag tycker också att det finns en otrevlig militant, feministisk underton i programmet
Citera
2005-12-06, 19:39
Medlem
Jag såg med ena ögat ett avsnitt där hon var utklädd till man. Hon ser ganska bra ut som kvinna.
Men, var det någon annan som reagerade på hur j-vla ful hon var i ansiktet som utklädd man?
Det var faktiskt helt sanslöst.
Jag kan inte låta bli att tänka på den stora skillnaden i attraktionskraft.
Citera
2005-12-07, 11:45
Medlem
Valnirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bv202
Jag såg med ena ögat ett avsnitt där hon var utklädd till man. Hon ser ganska bra ut som kvinna.
Men, var det någon annan som reagerade på hur j-vla ful hon var i ansiktet som utklädd man?
Det var faktiskt helt sanslöst.
Jag kan inte låta bli att tänka på den stora skillnaden i attraktionskraft.

Ja! Helt jävla sanslöst
DET avsnittet gjorde att hon definitivt gjorde sig totalt icke trovärdig för åtminstone resten av sitt liv + längre än så.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in