Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-07-30, 10:39
  #25
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammerfors
Bra info. Jag har varit en gång i ACA, men jag tror att det är för långt om du inte har en bil. Jag tog också ett tåg och buss för att komma dit.
Det är billigare än andra klubbar och du kan hitta bra tjejer.

Mitt val var Samira (Rumänien) och Olivia (Rumänien) både session var bra och jag kan rekommendera dessa flickor.

Ja, rätt att det ligger lite geografiskt otillgängligt. Precis som jag skrivit ovan på minussidan. Men å andra sidan kan man ju göra som jag, att boka hotell 1-2 nätter i Velbert. Då kan man vara där kanske 2 dagar i rad.
Citera
2016-10-21, 15:17
  #26
Medlem
Låter som ett jävla paradis och otroligt skönt att slippa alla araber och svenskar. Har du bra tips på flyg och boende i området?
Citera
2016-10-21, 16:20
  #27
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landetbrinner
Låter som ett jävla paradis och otroligt skönt att slippa alla araber och svenskar. Har du bra tips på flyg och boende i området?

Flyg till Düsseldorf så klart.
Är man ute i god tid (2-3 månader) så får man t/r för ca 1000 kr.
Jobbigt dock att ta sig till Velbert, krävs 1 byte med kollektivtrafik.
Hotell Best Western Plus Parkhotel Velbert är suveränt och ligger centralt i Velbert, men en bit i från ACA. Kostar nog inte mer än 10 Euro med taxi från hotell till ACA.
Citera
2016-10-22, 11:08
  #28
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landetbrinner
Låter som ett jävla paradis och otroligt skönt att slippa alla araber och svenskar. Har du bra tips på flyg och boende i området?

Hej!

Mitt tips är att flyga med Ryan Air till Dusseldorf Weeze för ett par hundringar, och sedan hyra bil för 800 spänn för en helg med fria mil. Med bil blir det enkelt att ta sig runt bland klubbarna, och till de billiga hotell som NRW är fullt av.

F
Citera
2016-10-24, 12:54
  #29
Medlem
Låter bra. Tack för tipsen!

Funderar dock på att ta morgonflighten vi 09:00 och sen flyga hem kl 20:00. Man kanske missar några av tjejerna men flyget går på ca 1300 nästa vecka plus kanske 1500-2000kr på tjejerna och inträde.

Kan bli en fin dag. Återkommer med rescension
Citera
2016-10-24, 14:22
  #30
Medlem
Fan såg att taxi från flygplatsen till Acapulco ligger på ca 1000kr enkel resa. Inte så prisvärt som jag trodde att åka över dagen bara med andra ord...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback