Citat:
Ursprungligen postat av
Fagro
Vad gäller Nerijus tycks du ha fått allt om bakfoten, man kan utan överdrift påstå att du är lättlurad.
Den som du kan spy galla på är utredningen, som det borde vidtas skarpa åtgärder mot, inte endast mot utredningen utan hela rättssystemet, när sådan här skandal tillåtes.
Svenska folket är värda ett bättre rättssystem än det här moraset.
Jag är tyvärr inte lättlurad...jag har granskat alla handlingar flera gånger, sam lyssnat på all ljudfiler
och granskat TR och HR dom. m.m. Jag har också ett tufft arbete där man granskar och analyserar
svåra saker.
I början var jag lite fundersam, men när jag förstod vilken sorts person NB är, så faller alla bitar på sin sätta plats.
Han är en sjuk person och en mycket farlig person för att gå lös bland folk.
Jag har granskat NB mycket ingående sam hur han rört sig i bl.A. Blomberg.
Att han är skyldig,,,det är han för det råder inga tvivel.
Vist kan man tycka att vissa saker borde ha undersökt djupare,, med det är flera saker som inte har med själva mordet att göra.
Men det råder inte någon tvekan...NB är skyldig och det är han som har mördat Lisa på ett mycket fullt sätt.
Jag har också bra kontakter så jag har blivit helt övertygad om att NB är ensam gärningsman.
Och lila Lisa hade inte gjort något ont, hon blev brutalt mördad av NB bara för att stilla sina
fantasier.
Att döda en ung flicka av den orsaken är inte normalt, han har svåra störningar.
Du får väl tycka vad du vill. det får alla göra.
Om jag vore som dig skulle jag ta en veckas paus, och sätta dig ner i lugn och ro och läsa igenom alla handlingar, så tror jag nog att du också kommer bli över bevisad om att NB mördat Lisa,