Citat:
Ursprungligen postat av
Fagro
Det rätta ordet är att kroppen pressades in i ett litet klädskåp, lokalen var öppen därför den var olåst.
När det är proklamerat eldningsförbud är all utomhuseldning förbjuden bortsedd i grillar. Att elda rishögar är förbjudet, vanligen kommer eldningsförbudet i maj månad beroende var man bor i landet.
Jag har själv varit hundägare i många år och idag har jag en mycket duktig spårhund med bra luktsinne, en spetshund från vildhund.
Om jag sitter i ett lusthus på gården och hunden finns inne i bostaden och jag börjar gå från lusthuset den kommer omedelbart ut och följer med mig, därför den känner vittringen från mig att den minskar och då avlägsnar jag mig, den skyddar mig och håller koll på omgivningen och ingen skulle kunna röra mig och vågar inte heller.
Därför när det påstås att polisens hundar inte kände vittringen från kroppen i byssjan är rena skämtet, om de fanns i närheten av lokalen.
En kropp börjar avge kadaverine lukten (liklukten) efter 20 minuter och polisen har hundar som är enbart tränade för den lukten, som också är skarp vittring för en hund.
Enligt polisens uppgifter hade de 20 hundar vid söket efter Lisa.
Påståendet att det var svårt att hitta Lisas kropp är en lögn, men fanns inte kroppen i byssjan utan kom dit kanske den 11 juni blir det en annan sak.
Det finns inga generella eldningsförbud från maj månad .
Det beslutas lokalt eller regionalt av räddningstjänsten , kommuner
eller av länsstyrelsen .
En spetshund från vildhund va ? Vad heter den rasen om man får fråga ?
Och försök inte komma med att det är en blandrashund .
Det var det dummaste jag har hört . Alltså har du ingen hund och har aldrig
haft hund förut i ditt liv heller .
Tala då om hur ett spårsök går till in i minsta detalj .
Jag slår vad om att du aldrig har gjort ett spårsök någonsin .
Har du bevisat ännu att kroppen hamnade i byssjan senare än den 7/6 ?
Har du bevisat något av det du har påstått hittills under 1 1/2 år ?
Vad har din ihopfantiserade hund med specifika alternativa gärningsmän att göra ?
Få höra nu när du drar hela ditt alternativa händelseförlopp och när du namnger
din SPECIFIKA alternativa gärningsman .