2005-10-20, 14:28
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diesel
Det är ingen skillnad, innehållet är exakt samma. Är nog mest psykiskt.

inte en chans... och hur kan det vara EXAKT samma när det dels är gjort i olika länder, och dels olika läkemedelsföretag, om nu ens dom blå är gjorda av ett läkemedelsföretag...
Citera
2005-10-20, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykeltratt
inte en chans... och hur kan det vara EXAKT samma när det dels är gjort i olika länder, och dels olika läkemedelsföretag, om nu ens dom blå är gjorda av ett läkemedelsföretag...

Så du menar att det är skillnad på diazepam och diazepam?
Citera
2005-10-20, 15:11
Medlem
Citat:
Det är ingen skillnad, innehållet är exakt samma. Är nog mest psykiskt.

stämmer inte alls!!

psykiskt är det absolut inte för jag trodde från början att det va precis samma men blev väldigt besviken när jag köpte diazepam 10or =(

å stess får jag utskrivet å dom funkar bra för att ta bort stress å bli lugn men valium blir man Go på =)!
Citera
2005-10-20, 20:04
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Så du menar att det är skillnad på diazepam och diazepam?

nej det menar jag inte, men menar att tillverkningen sker under andra former, med olika doseringar osv
Citera
2005-10-21, 10:45
Bannlyst
Blåttfärgämne....

Blå valium finns för fan över hela världen. Roche har numera bara 4 aktiva fabriker/labratorier kvar, men att det blå färgämnet skulle påverka effekten av Diazepam e bullshit. BARA PSYKISKT...
Precis som med Valium (roche) och Rohypnol (oxå roche) har svenska staten dragit in dem helt utan anledning... Va fan, det finns ju Flunitrazepam och Stesolid... Helt sjukt!
Citera
2005-10-21, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonic_pelle
Blå valium finns för fan över hela världen. Roche har numera bara 4 aktiva fabriker/labratorier kvar, men att det blå färgämnet skulle påverka effekten av Diazepam e bullshit. BARA PSYKISKT...
Precis som med Valium (roche) och Rohypnol (oxå roche) har svenska staten dragit in dem helt utan anledning... Va fan, det finns ju Flunitrazepam och Stesolid... Helt sjukt!

jag har provat blåa diazepam med å dom funkade precis lika som vita diazepam..

samma med vita X-ade valium från indien funkar tycker jag lika som blå valium roche.. så färgen spelar ingen roll det är ju bara ett färgämne
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in