Citat:
Ursprungligen postat av
Heller78
Beror lite på förloppet, men saker som minskad matlust, vill inte dricka. Ligger stilla större delen av dygnet till synes medvetslös i dvala. Sen blir huden blek, händerna kalla. Andningen saktar ned, minskad kissande. Förvirring och svårare att få kontakt med. Ganska uppenbart när man sett det nån gång.
ja vad ska man säga; på moder-ojord ska det minsann levas ut till max. En spruta är inte på tal om och "tack o hej, leverpastej". - - istället ska man göra det till en långlivad tortyr-kamp.
dessutom stör jag mig på den här negativiteten när nån dör. Inte nog med klimatet i övrigt. man ska deppa ihop för allt möjligt annat också. - Personligen gillar jag dom där negresserna nånstans som festar istället när någon dör. - Så vill jag ha det om man går bort efter 70+
Då ska man fan firas, Inte SÖRJAS. FÖR HELVETE. det är ju till och med en fröjd när nån gamling i familjen dör många gånger. En lättnad. Nya tider...
äh be mor din gå till kyrkan med ett leende på läpparna som haft en som levt så länge.
//Respekt till dom som dör gamla. och fest. fast mest fest.