Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-07-06, 13:37
Medlem
Bongbengtssons avatar
Tjenare.

Först och främst hoppas jag att jag valt rätt tråd, det stod mellan denna och någon till. Säg till om jag har fel. Rätt grön här.

Tänkte införskaffa mig amplitube till min mac, provade programmet hos en polare (som förvisso har windows) och tyckte om det rätt hårt. Min fråga, eller kanske mina frågor är följande.

1. Finns programmet till mac eller skall jag jaga något annat, helst så likt som möjligt?
2. Om programmet nu skulle finnas, går det att köra ihop med garageband? Eller skall jag skaffa mig ett annat, liknande, program? Vad rekommenderar ni?

Tack. Peace.
Citera
2015-07-06, 15:04
Medlem
StyleWarss avatar
Du borde VERKLIGEN testa det här nya, Google. Det är fantastiskt, nästan alla vet om detta också!

Google berättar på 0.5 sekunder för mig att Amplitube finns till OSX, och att det följer med en plug-in till Garageband.

Hur bär du dig åt med andra saker du undrar? Slänger du ut frågor på Twitter och undrar när ditt tåg går?

Hur ska du hitta Amplitube och köpa det? Otroligt nyfiken!
Citera
2015-07-06, 15:14
Medlem
Bongbengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
Du borde VERKLIGEN testa det här nya, Google. Det är fantastiskt, nästan alla vet om detta också!

Google berättar på 0.5 sekunder för mig att Amplitube finns till OSX, och att det följer med en plug-in till Garageband.

Hur bär du dig åt med andra saker du undrar? Slänger du ut frågor på Twitter och undrar när ditt tåg går?

Hur ska du hitta Amplitube och köpa det? Otroligt nyfiken!

Grymt, hittade google precis och jävlar vilken energikick det gav mig, berikade min intelligens något otroligt, både inom detta ämnen men även andra. Jag fick reda på att otrevlighet är en rätt onödig, smått ocharmig egenskap hos människor. Något du kanske kan ta reda på, gärna vi google. Det är ju grymt.
Citera
2015-07-06, 15:21
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongbengtsson
Grymt, hittade google precis och jävlar vilken energikick det gav mig, berikade min intelligens något otroligt, både inom detta ämnen men även andra. Jag fick reda på att otrevlighet är en rätt onödig, smått ocharmig egenskap hos människor. Något du kanske kan ta reda på, gärna vi google. Det är ju grymt.
Berätta istället hur du tänkte, jag är uppriktigt intresserad.

Eller gör du reklam för AmpliTube? När någon hjälper en säger man 'Tack' också asshole.
Citera
2015-07-06, 15:28
Medlem
Bongbengtssons avatar
Citat:
Berätta istället hur du tänkte, jag är uppriktigt intresserad.

Eller gör du reklam för AmpliTube? När någon hjälper en säger man 'Tack' också asshole.

Jag vet, såpass väluppfostrad är jag att jag känner till när man skall tacka eller ej. Dock fick jag inget, i mitt tycke och värld, rakt svar eftersom du hänvisade till en sida/sökmotor som jag såklart känner till. Mitt problem är dock det engelska språket, det kan vara och är lite si sådär för mig, därför finner jag fb väldigt bra och för mig informationsrikt. Nej. Jag gör inte reklam för amplitube, jag är bara ett otrevligt asshole som gärna lär mig mer om programmet då jag finner det väldigt kul att sitta med.

Menmen, eftersom du vill så skall du givetvis få ett "tack" för hjälpen. Jag passar även på att tacka mig själv eftersom jag, såklart StyleWars, återigen, känner till google och redan härjat runt där kring ämnet.
Citera
2015-07-06, 15:35
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Jag vet, såpass väluppfostrad är jag att jag känner till när man skall tacka eller ej. Dock fick jag inget, i mitt tycke och värld, rakt svar eftersom du hänvisade till en sida/sökmotor som jag såklart känner till. Mitt problem är dock det engelska språket, det kan vara och är lite si sådär för mig, därför finner jag fb väldigt bra och för mig informationsrikt. Nej. Jag gör inte reklam för amplitube, jag är bara ett otrevligt asshole som gärna lär mig mer om programmet då jag finner det väldigt kul att sitta med.

Menmen, eftersom du vill så skall du givetvis få ett "tack" för hjälpen. Jag passar även på att tacka mig själv eftersom jag, såklart StyleWars, återigen, känner till google och redan härjat runt där kring ämnet.
Dessvärre är ju dock programmet på engelska!
Men samtliga pluggar finns till garageband, och ska du köpa det så finns det en affär inuti Amplitube.
Registrera dig här:
https://www.ikmultimedia.com/newuser/index.php?EXTRA=DDW&REDIRECT=products/amplitube/index

Gå sedan hit:

http://www.ikmultimedia.com/products/amplitube/

Klicka på 'Download' så kan du ta ner testversionen via (AmpliTube Shop) gratis. Amplitube är även modulär programvara, så du kan skräddarsy programmet via affären som nämndes tidigare.
Citera
2015-07-06, 16:53
Medlem
Bongbengtssons avatar
Citat:
Dessvärre är ju dock programmet på engelska!
Men samtliga pluggar finns till garageband, och ska du köpa det så finns det en affär inuti Amplitube.
Registrera dig här:
https://www.ikmultimedia.com/newuser/index.php?EXTRA=DDW&REDIRECT=products/amplitube/index

Gå sedan hit:

http://www.ikmultimedia.com/products/amplitube/

Klicka på 'Download' så kan du ta ner testversionen via (AmpliTube Shop) gratis. Amplitube är även modulär programvara, så du kan skräddarsy programmet via affären som nämndes tidigare.

Tack för hjälpen, det var vänligt och även informationen jag sökte.
Citera
2015-07-06, 16:56
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Tack för hjälpen, det var vänligt och även informationen jag sökte.
Sorry för otrevlig, hoppas det går bra för dig!
Citera
2015-07-06, 20:52
Medlem
tzjs avatar
Kivas inte pojkar, håll en trevligare ton. StyleWars, jag trodde du visste bättre din gamle räv.
/moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in