2024-06-21, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
....De försöker göra antaganden om dig och dina tankar dygnet runt.

Till vilket syfte dock?

Du förstår verkligen inte hur absurt det du vräker ur dig framstår? Dygnet runt i mer än tio år? Och utan något klart syfte.

Hemskt ledsen, men bara idioter kan tro på sådan här smörja.
Citera
2024-06-21, 18:54
Medlem
Citat:
Ska du svara på frågan om UFO och spöken? Vad tror du om det själv och allas vittnesmål om fenomen varav UFO som i utomjordingar är numera offentligt bekräftade i massmedia att finnas. Om du förnekar miljarder människors upplevelser och tron måste du motivera och stödja dina argument.

Jag svarade.

Men du kan fåt ett annat svar: Det är mer sannolikt att spöken existerar än att Illuminati har jagat dig i tio år. Det är mer sannolikt att du har blivit bortförd av aliens än att alla i din omgivning jobbar åt Illuminati.

Citat:
... Jag ger motivationer och argument för att GS förekommer.

Jag vet att du tror det. Men ytterst få håller med dig. Jag gör det definitivt inte.

Vad är motivet till att dygnet runt förfölja en person helt utan inflytande och makt?
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-06-21 kl. 18:57.
Citera
2024-06-21, 19:01
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Jag svarade.

Men du kan fåt ett annat svar: Det är mer sannolikt att spöken existerar än att Illuminati har jagat dig i tio år. Det är mer sannolikt att du har blivit bortförd av aliens än att alla i din omgivning jobbar åt Illuminati.

Du har inga argument för dina lösa åsikter. Tror du att människor är dumma i huvudet? Typiskt empatistörning. Det enda du gör är att undergräva allt vi skriver i tråden om GS oavsett. Du bevisar ju att du faktiskt är en GS-clown här för att underhålla oss

Skaffa dig ett värdigt liv på en fredag kväll och midsommartid Vad gör du här bland folk du anser inbillar sig din clown

GS förekommer och dina åsikter är inget värda. Kom med bättre argument än en enda åsikt.
Citera
2024-06-21, 19:13
Medlem
Citat:
.... Det enda du gör är att undergräva allt vi skriver i tråden om GS oavsett. ....:

Helt enkelt inte sant. Undergrävandet står ni själva för, jag bara pekar på alla absurda saker ni själva skriver.

Tror du verkligen att någon (förutom de i ert kaninhål) tar all smörja ni skriver på allvar?

Citat:

GS förekommer:

Som du beskriver det? Nej självklart inte.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-06-21 kl. 19:15.
Citera
2024-06-21, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo just vad jag ochså har sagt här tidigare att det är som att sitta i ett fängelse utan galler.

Begränsade möjligheter att åstadkomma saker som andra tar för givet begränsad möjlighet att hitta jobb nästan helt omöjligt att hitta en flickvän eftersom dessa clowner har placerat sitt folk överallt vilket gör att de enda som man kan komma i kontakt med är gang stalkare 🤔

Vissa blir värre utsatta än andra vet inte hur detta fungerar men det verkar som om någon högt uppe i denna hierarki bestämmer exakt vad alla targeted individuals ska ha tillgång till🤔

På vilka grunder dessa typer bestämmer detta får vi aldrig veta någon anonym jävel sitter och bestämmer exakt vad alla ska ha rätt att få eller köpa 🤔

Jag menar i vanliga fall om en myndighet gör beslut så har man rätt att överklaga men inte i det här fallet.

Dom verkar ha lite samma tankesätt som world economic forum you own nothing and you be happy 🙄

Man kan nog räkna med att alla som man kommer i kontakt med är GS. Honungsfällor är mycket vanliga.

Jag vill ha ersättning för att ha fått många år av mitt liv förstört och för att jag har blivit satt i fängelse utan väggar, dygnet-runt-övervakad av diverse alkisar, knarkare och diverse puckon utan att ha gjort mig skyldig till något olagligt. Det är MYCKET allvarliga brott som begås mot oskyldiga människor.

Vissa blir värre utsatta än andra, ja. I USA verkar GS-gängen kunna verka fritt, t.ex med helt öppna "tut-kampanjer" på gatorna utanför TI:s hem. Polisen gör ingenting. Att svenska polisen inklusive Säpo inte skulle känna till GS-"verksamheten" är helt osannolikt. Detta är mycket välorganiserad gangstalking/förföljelse som dessutom sker helt öppet, åtminstone i mitt fall.
Citera
2024-06-21, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jag tvivlar dock starkt på att DW används i den omfattningen som en del targeted individuals hävdar eftersom jag har bara sett någonting som kunde ha varit någon form av högteknologi i en paketbil som stod parkerad utanför min lägenhet men det såg mer ut som någon slags avlyssnings utrustning 🤔

Men däremot har jag varit med om samma saker som du att en bil står utanför på tomgång och kör iväg genast jag stiger upp ur sängen för att kolla vem det är🤔

Vad detta riktigt är frågan om har jag inget svar på men har aldrig sett något som kunde vara högteknologiska vapen i en vanlig personbil.

Jag tror att DEW-vapen används, definitivt. Men jag tror att de används i mer eller mindre utsträckning beroende på vem offret är och hur långt man har kommit med offret. TI:s som blivit helt isolerade, intagna på psykakuten, blivit arbetslösa, har diverse sociala problem, är svårt traumatiserade osv är enkla offer att attacker med DEW. Ingen kommer att tro dem.

De står utanför ens hem med Stingrays/Dirtyboxar och tankar datorer och telefoner.

De har förmodligen rörelsedetektion/sensorer över ditt hem också. Då ser de exakt var du befinner dig i och utanför ditt hem. Jag har hört om flera fall i USA där man använder rörelsedetektion för att se offrets exakta position i hemmet. Då blir de lätta att attackera med DEW-vapen. Utifrån, från vinden eller från en lägenhet eller hus intill.
Citera
2024-06-21, 20:25
Medlem
Citat:
Våra förövare ger oss ett enda råd och ställer frågan: "Varför ignorerar du inte dem?" "Ignorera det". De är medvetna att vi utsätts för diverse oönskade stimuli och trakasserier som de tror kan "ignoreras" enkelt. Faktum är att våra handlers är professionella psykologiska operatörer som kan väldigt effektivt att manipulera vår perception mot vår vilja. Det är målet med det: att påverka oss genom metoder i PsyOps och InfoOps i synnerhet mot vår vilja, våra motåtgärder och vår mentala motståndskraft.

Därav kommer avancerade informationsoperationer och sublim information mot oss samtidigt som de har total kontroll av alla i vår omgivning just i syfte av total informationsdominans av vår perception. Hur effektiva de är beror på vår mentala motståndskraft. Om motståndskraften bryts, uppstår psykologiska skador som kronisk stress, trauma (PTSD), oro etc. utöver hur det i sin tur skadar våra ekonomiska och sociala resurser. Därför är vårt psyke deras huvudmål. Om de kan påverka det kan hela våra liv falla samman och de kommer undan med att begå brott och förstöra oss utan ansvar. För att undgå ansvar skyller förövare istället på mental ohälsa som schizofreni vilket de säkerligen fått order från handlers att göra för att skydda operationens existens och organisationens identitet.

Det här är grovt olagligt och är menat att pågå öppet mot personer i samhället för huvudsyfte av kontroll. Hur kan vi inte reagera och bli upprörda när vi attackeras bakom våra ryggar samtidigt som grova lagbrott begås och bryter mot mänskliga rättigheter?

Dessutom tror jag att DEW-vapen används i huvudsak som desinformation samtidigt som schizofreni täcker på V2K-vapen när faktum är att de som uttalar sig är ofta förövare som låtsas vara utsatta (low-lifes får säkert betalt att göra bort sig). Å andra sidan kan de experimentera på en viss grupp mentalt sjuka just för att diskreditera andra måltavlor som utsätts av andra skäl som politiska, sociala eller personliga.

Remote Neurall Monitoring (RNM) är däremot troligen använt men inte som de vill att vi ska tro genom deras desinformation. Det är inte science fiction-teknologi men de psykologiska operatörer gör antaganden om våra tankar genom djupa psykologiska profiler av oss, real-tid data om oss och användning av avancerade AI-system som är experter på psykologi och neuro.

Utan tvekan dör en viss del måltavlor i självmord eller tidig grav på grund av ohälsa, alkoholism och andra skador som uppkommer av att få sitt sinne och sitt liv förstört. Jag skulle uppskatta att 25%-50% av alla riktiga måltavlor begår självmord, hamnar i psyke och fängelse eller dör väldigt tidigt, eller i total social isolation.

Ja, vi skall "ignorera" att vi blir förföljda överallt, fotade och filmade och dygnet-runt-övervakade, att folk går in i våra hem, spionerar på våra telefoner och datorer med allt vad det innebär (bankkonton etc). Ha ha ha! Jag skulle vilja se några av gangstalkarna klara av att bli utsatta för samma saker och bara kunna "ignorera" det. De är fegisar och måste attackera i grupp - det säger allt som behövs sägas om dem.

Det är definitivt vårt psyke som är under attack. Och INGEN, jag säger INGEN kommer att gå helt opåverkad ur en Gangstalkar-attack.

Till en början förstår inte offren ens vad som sker. Och innan offret hinner få några som helst svar har troligen några år passerat och offret har hunnit drabbas av utmattningssyndrom/utbrändhet. Det är initialt för operationen och för att den skall lyckas. Många TI:s stärks mentalt när svaren börjar komma och de börjar förstå vad det handlar om.... Men tyvärr har många då redan hunnit ta livet av sig i värsta fall.

Jag trodde detsamma om DEW-vapen till en början. Jag tror absolut att de används som desinformation men de existerar och de används.
Citera
2024-06-21, 20:42
Medlem
Citat:
Jag har konsumerat 100-tals vittnesmål av måltavlor de senaste 6 år och haft kommunikation i varierande grader med minst 500 stycken måltavlor överallt på Internet. Min slutsats är att cirka 10% av alla vittnesmål har en tydlig upplevelseföljd som du beskriver. Vi är långt ifrån ensamma med att uppleva det "program" vi blir tvingade i.

En observation dock är att hur varje måltavla upplever operationen mot sig baserat i stor del till den psykologiska uppbyggnad och ens karaktär; trossystem också. Sedan är det fråga om hur många faktiskt upptäcker termen och börjar kommunicera online. I det här skedet väldigt få - max 10% i min uppskattning. Ofta har de som söker sig online liknande personlighetsdrag och livssituation. På Reddit finns många likasinnade till mig. Reddit-användare generellt sett är mycket välinformerade oavsett subreddit men gäller också GS.

Det är dock klart att det här är menat att pågå möjligen livet ut så länge de har nytta av oss. I CIA-experiment på de 311 danska barnen observerades de i 15-20 år och några fick psykologiska skador av den stimuli de utsattes för. De kanske blev utsatta för en variant av GS i 60-70-80-talet utan att inse det? Hur ska normala civila som vissa var mentalt sjuka ens upptäcka hela spelplanen av GS utan Internet?

Självklart utformas operationen beroende på TI:s olika personligheter, karaktär, yrke, boende osv. Men ofta är det trovärdigheten som attackeras, varför jag drar slutsatsen att många TI:s är trovärdiga, ärliga, plikttrogna och skötsamma individer (finns givetvis undantag). Vad många också har gemensamt är att de är rättskaffens och många har anmält brott som har begåtts, alltså haft med rättsväsendet att göra på något sätt men inte på grund av egen kriminalitet. Vissa attackeras av konkurrenter.

Det är oerhört deprimerande att du uppskattar de som upptäcker GS till endast 10%. Jag hoppas att du har fel. Det är också deprimerande att höra att du tror att detta kommer att pågå "livet ut". Jag hoppas verkligen att du har fel i det fallet också.
Citera
2024-06-21, 21:19
Medlem
Det första de gör är att på olika sätt låta en förstå att man är dygnet-runt-övervakad. På jobbet, i hemmet - överallt. GS visar sina grisiga nyllen.

Här skall TI börja övertänka. Hur vet de var jag är hela tiden? Hur vet de att jag går på toa? Hur vet de vad jag säger till andra? Hur vet folk hur mycket pengar jag har på banken? Hur vet de att jag går på promenad nu? Hur vet de att jag går ut på min altan nu? Hur kan de hitta mig när jag är mitt ute i en skog och plockar blåbär? Hur vet mina kollegor att jag alltid går omkring i min morgonrock hemma? Hur vet min hyresvärd att jag har varit hos tandläkaren? Vad använder de smygtagna bilder/filmer till? Och så vidare...

Vi skall börja leta efter kameror i våra hem, gps-trackers på våra bilar, byta telefoner och datorer (som givetvis hackas på nolltid igen och ofta spioneras på via Stingrays i närheten) och bli misstänksamma mot ALLA i vår omgivning (vilket vi bör vara). Men det viktigaste i många fall är att vi skall börja "självsabotera". Men det är givetvis inte "självsabotage" det handlar om.

Jag levde det perfekta livet innan folk och GS började sabotera mitt jobb, min hemfrid, dödade mitt husdjur och började förfölja mig vart jag än gick eller åkte. Förföljt och övervakat mig har de givetvis gjort under många, många år utan att jag har varit medveten om det. Det är när man börjar misstänka och till slut inser att man är dygnet-runt-bevakad som man också inser att ens frihet som människa och hela ens rörelsefrihet har tagits ifrån en.

Man har blivit satt i fängelse och man har troligen många hundra övervakare runt omkring sig som bevakar varje steg man tar. Övervakare som är halvkriminella och helkriminella alkisar, pundare, förövare men också övervakare som utger sig för att vara "normalt" folk/familjer. Vissa är helt främmande människor, andra är bekanta och andra är familjemedlemmar och f.d "vänner".

Men i slutänden är jag ändå väldigt tacksam för att jag inte är som dom. Vi är inte samma. Tack och lov kommer vi aldrig att bli samma.

Underskatta bara inte den strålning som all övervakning utsätter offren för. För ca 10-12 år sedan gick jag från att ha perfekt syn till att börja få kraftigt försämrad syn. Det gick väldigt snabbt och kom väldigt plötsligt på bara ett par månader vilket är ganska ovanligt - sådana synförändringar brukar ske gradvis över en längre period. Det kan bero på något annat men med den vetskap jag har idag om all teknik som används för att dygnet-runt-bevaka mig, misstänker jag starkt att det beror på att jag har utsatts för hög strålning under en mycket lång period.

Att vara utsatt för höga nivåer av micro/radiovågor överallt där du befinner dig under en längre tid är allt annat än hälsosamt. Och det finns offer som vittnar om annan typ av livsfarlig strålning som skall ske via DEW-vapen.
Senast redigerad av FiF 2024-06-21 kl. 21:39.
Citera
2024-06-21, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Det första de gör är att på olika sätt låta en förstå att man är dygnet-runt-övervakad. På jobbet, i hemmet - överallt. GS visar sina grisiga nyllen.

Här skall TI börja övertänka. Hur vet de var jag är hela tiden? Hur vet de att jag går på toa? Hur vet de vad jag säger till andra? Hur vet folk hur mycket pengar jag har på banken? Hur vet de att jag går på promenad nu? Hur vet de att jag går ut på min altan nu? Hur kan de hitta mig när jag är mitt ute i en skog och plockar blåbär? Hur vet mina kollegor att jag alltid går omkring i min morgonrock hemma? Hur vet min hyresvärd att jag har varit hos tandläkaren? Vad använder de smygtagna bilder/filmer till? Och så vidare...

Vi skall börja leta efter kameror i våra hem, gps-trackers på våra bilar, byta telefoner och datorer (som givetvis hackas på nolltid igen och ofta spioneras på via Stingrays i närheten) och bli misstänksamma mot ALLA i vår omgivning (vilket vi bör vara). Men det viktigaste i många fall är att vi skall börja "självsabotera". Men det är givetvis inte "självsabotage" det handlar om.

Jag levde det perfekta livet innan folk och GS började sabotera mitt jobb, min hemfrid, dödade mitt husdjur och började förfölja mig vart jag än gick eller åkte. Förföljt och övervakat mig har de givetvis gjort under många, många år utan att jag har varit medveten om det. Det är när man börjar misstänka och till slut inser att man är dygnet-runt-bevakad som man också inser att ens frihet som människa och hela ens rörelsefrihet har tagits ifrån en.

Man har blivit satt i fängelse och man har troligen många hundra övervakare runt omkring sig som bevakar varje steg man tar. Övervakare som är halvkriminella och helkriminella alkisar, pundare, förövare men också övervakare som utger sig för att vara "normalt" folk/familjer. Vissa är helt främmande människor, andra är bekanta och andra är familjemedlemmar och f.d "vänner".

Men i slutänden är jag ändå väldigt tacksam för att jag inte är som dom. Vi är inte samma. Tack och lov kommer vi aldrig att bli samma.

Underskatta bara inte den strålning som all övervakning utsätter offren för. För ca 10-12 år sedan gick jag från att ha perfekt syn till att börja få kraftigt försämrad syn. Det gick väldigt snabbt och kom väldigt plötsligt på bara ett par månader vilket är ganska ovanligt - sådana synförändringar brukar ske gradvis över en längre period. Det kan bero på något annat men med den vetskap jag har idag om all teknik som används för att dygnet-runt-bevaka mig, misstänker jag starkt att det beror på att jag har utsatts för hög strålning under en mycket lång period.

Att vara utsatt för höga nivåer av micro/radiovågor överallt där du befinner dig under en längre tid är allt annat än hälsosamt. Och det finns offer som vittnar om annan typ av livsfarlig strålning som skall ske via DEW-vapen.
Bullshit men du fattar det inte. En första fråga; Har du andvänt någon form av droger under denna tid?
Fråga två; Har du haft någon kontakt med psykvården under denna tid?

Du har ingen kunskap om det du refererar till strålning. Du har bara hört att "strålning är farligt", eller hur?
Är så trött på detta skitsnack, bara lägg ner.
Citera
2024-06-21, 22:06
Medlem
Citat:
Man kan nog räkna med att alla som man kommer i kontakt med är GS. ....

Men seriöst? Förstår du inte hur absurt ditt påstående är? Blir paff över hur fullkomligt bortkopplad från verkligheten man kan bli.

Sanning är precis tvärtom, i princip alla du kommer i kontakt med är fullständigt ointresserade av dig och ditt liv. Ni så kallade TI's är skogstoliga narcisister och om du ens kan hitta 20 pers som bryr sig om dig och vad du gör skulle jag bli förvånad.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-06-21 kl. 22:09.
Citera
2024-06-22, 00:02
Medlem
Citat:
Det första de gör är att på olika sätt låta en förstå att man är dygnet-runt-övervakad ...

Så du tror att du är "dygnet-runt-övervakad " ? Och med ett sådant absurt påstående förväntar du att folk ska ta dig på allvar? Jag har läst många av inlägg i den här tråden. Och ju fler inlägg ni "TI" skriver dessto mer uppenbart blir det att ni inte bara lider av nojja utan dessutom har ytterst svårt att göra förstå hur världen runt omkring er fungerar.

Om man tror att GS så som du beskriver det förekommer är man totalt tappad. Självklart förekommer det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in