Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Våra förövare ger oss ett enda råd och ställer frågan: "Varför ignorerar du inte dem?" "Ignorera det". De är medvetna att vi utsätts för diverse oönskade stimuli och trakasserier som de tror kan "ignoreras" enkelt. Faktum är att våra handlers är professionella psykologiska operatörer som kan väldigt effektivt att manipulera vår perception mot vår vilja. Det är målet med det: att påverka oss genom metoder i PsyOps och InfoOps i synnerhet mot vår vilja, våra motåtgärder och vår mentala motståndskraft.
Därav kommer avancerade informationsoperationer och sublim information mot oss samtidigt som de har total kontroll av alla i vår omgivning just i syfte av total informationsdominans av vår perception. Hur effektiva de är beror på vår mentala motståndskraft. Om motståndskraften bryts, uppstår psykologiska skador som kronisk stress, trauma (PTSD), oro etc. utöver hur det i sin tur skadar våra ekonomiska och sociala resurser. Därför är vårt psyke deras huvudmål. Om de kan påverka det kan hela våra liv falla samman och de kommer undan med att begå brott och förstöra oss utan ansvar. För att undgå ansvar skyller förövare istället på mental ohälsa som schizofreni vilket de säkerligen fått order från handlers att göra för att skydda operationens existens och organisationens identitet.
Det här är grovt olagligt och är menat att pågå öppet mot personer i samhället för huvudsyfte av kontroll. Hur kan vi inte reagera och bli upprörda när vi attackeras bakom våra ryggar samtidigt som grova lagbrott begås och bryter mot mänskliga rättigheter?
Dessutom tror jag att DEW-vapen används i huvudsak som desinformation samtidigt som schizofreni täcker på V2K-vapen när faktum är att de som uttalar sig är ofta förövare som låtsas vara utsatta (low-lifes får säkert betalt att göra bort sig). Å andra sidan kan de experimentera på en viss grupp mentalt sjuka just för att diskreditera andra måltavlor som utsätts av andra skäl som politiska, sociala eller personliga.
Remote Neurall Monitoring (RNM) är däremot troligen använt men inte som de vill att vi ska tro genom deras desinformation. Det är inte science fiction-teknologi men de psykologiska operatörer gör antaganden om våra tankar genom djupa psykologiska profiler av oss, real-tid data om oss och användning av avancerade AI-system som är experter på psykologi och neuro.
Utan tvekan dör en viss del måltavlor i självmord eller tidig grav på grund av ohälsa, alkoholism och andra skador som uppkommer av att få sitt sinne och sitt liv förstört. Jag skulle uppskatta att 25%-50% av alla riktiga måltavlor begår självmord, hamnar i psyke och fängelse eller dör väldigt tidigt, eller i total social isolation.
Ja, vi skall "ignorera" att vi blir förföljda överallt, fotade och filmade och dygnet-runt-övervakade, att folk går in i våra hem, spionerar på våra telefoner och datorer med allt vad det innebär (bankkonton etc). Ha ha ha! Jag skulle vilja se några av gangstalkarna klara av att bli utsatta för samma saker och bara kunna "ignorera" det. De är fegisar och måste attackera i grupp - det säger allt som behövs sägas om dem.
Det är definitivt vårt psyke som är under attack. Och INGEN, jag säger INGEN kommer att gå helt opåverkad ur en Gangstalkar-attack.
Till en början förstår inte offren ens vad som sker. Och innan offret hinner få några som helst svar har troligen några år passerat och offret har hunnit drabbas av utmattningssyndrom/utbrändhet. Det är initialt för operationen och för att den skall lyckas. Många TI:s stärks mentalt när svaren börjar komma och de börjar förstå vad det handlar om.... Men tyvärr har många då redan hunnit ta livet av sig i värsta fall.
Jag trodde detsamma om DEW-vapen till en början. Jag tror absolut att de används som desinformation men de existerar och de används.