Citat:
Din observation delas av många i dessa forum. Dock vet vi inte varför de vill förtrycka oss. Men din observation kan leda till ett logiskt felslut. Det betyder inte att de slutar GS:a oss då vi inte är själva aktiva. Exempelvis får de många fler möjligheter att påverka oss om vi har jobb och många vänner jämfört med om vi är arbetslösa och isolerade och utan vänner. Det handlar alltså om vilka möjligheter de har att på olika sätt påverka våra liv.
Deras mål verkar vara en konstant närvaro i alla delar av ens liv - även när vi är ensamma då de övervakar oss via mobilen och datorn eller i huset.
Självklart om det de gör påverkar mig mycket negativt kommer jag ingenstans i livet och kanske även arbetslös om deras inflytande och påverkar förstör ens karriär och jobbtillfällen. Våra liv blir med uppsåt svårare och folk vet om det. Men de är hjärntvättade om att det här ska gagna oss på något sätt att bli utsatta för konstanta förföljelser och att leva i osäkerhet då vi inte vet vilka dessa är och vad de vill.. Vi blir extremt kränkta i privatliv och de skapar djupa psykologiska profiler som de använder via GS att påverka oss på sätt som endast vi kan tolka och bli negativt påverkade av.
Deras mål verkar vara en konstant närvaro i alla delar av ens liv - även när vi är ensamma då de övervakar oss via mobilen och datorn eller i huset.
Självklart om det de gör påverkar mig mycket negativt kommer jag ingenstans i livet och kanske även arbetslös om deras inflytande och påverkar förstör ens karriär och jobbtillfällen. Våra liv blir med uppsåt svårare och folk vet om det. Men de är hjärntvättade om att det här ska gagna oss på något sätt att bli utsatta för konstanta förföljelser och att leva i osäkerhet då vi inte vet vilka dessa är och vad de vill.. Vi blir extremt kränkta i privatliv och de skapar djupa psykologiska profiler som de använder via GS att påverka oss på sätt som endast vi kan tolka och bli negativt påverkade av.
Jo så är det har ibland blivit så hårt utsatt på arbetsplatser att jag börjat uppskatta att vara arbetslös 🙄
Jo jag vet vi människor är inte byggda för att sitta hemma men efter att gång på gång blivit anklagad för saker som jag inte har gjort på arbetsplatsen så börjar man få nog😡
Och många gånger verkar det ha varit iscensatt från första början dom håller sig lugna i typ 3 månader sedan börjar dom igen med att anklaga mig för en massa saker som jag senare kommer på att jag omöjligtvis har kunnat orsaka 🙄
Men dom bryr sig inte om det är sant eller inte man är liksom skyldig ändå det går inte ens att försöka försvara sig😡
Så fungerar gang stalkarna precis som mainstream media var emot Trump han var liksom skyldig fast det inte fanns några som helst bevis för deras anklagelser 🙄