Igår, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Okej. Men hur går det ihop med dom säger sig vara utsatta för att dom till exempel är 'farliga för djupa staten'? Är det helt enkelt olika stalkingnätverk? ¨

Det måste vara imponerande många som är involverande i GS. Och ändå har jag aldrig träffat en enda.

Det är de efterblivna stalkarna som spelar farliga. Och det är de när de påverkar ens arbetsgivare så man får sparken.
Det har de gjort mot mig, och det är väl där man blir rädd som statsanställd. Att få sparken och inte förstå varför, och varför man inte får någon hjälp.

Nu vet jag hur de gör, och vilka de är som gör det. Men jag förlåter inte de vårdslösa HR-personern som avskedar mig på de falska grunder som stalkarn skapat, eller arbetsgivaren som höll med.
Ingen av dem är värda någonting och har inget i en demokrati att göra. Det är hatvänstern som styr på en del områden.

Alla blir inte hatobjekt för demokratihatarna. Gissa varför?
Citera
Igår, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notwanted
Det är de efterblivna stalkarna som spelar farliga. Och det är de när de påverkar ens arbetsgivare så man får sparken.
Det har de gjort mot mig, och det är väl där man blir rädd som statsanställd. Att få sparken och inte förstå varför, och varför man inte får någon hjälp.

Nu vet jag hur de gör, och vilka de är som gör det. Men jag förlåter inte de vårdslösa HR-personern som avskedar mig på de falska grunder som stalkarn skapat, eller arbetsgivaren som höll med.
Ingen av dem är värda någonting och har inget i en demokrati att göra. Det är hatvänstern som styr på en del områden.

Hur vet du att det var en stalker som manipulerade din chef? Vilka var grunderna?
Jag har bara röstat en gång i mitt liv och har nog mest vänster orienterade värderingar men ändå blev jag "gang stalkad(läs: trauma, missbruk och vanföreställningar)"
Senast redigerad av SingleUnit Igår kl. 17:13.
Citera
Igår, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Civilsamhället är synonymt med idéburna organisationer NGO-s och totalförsvarets civila del med KSI och MSB. Dit hör även föreningar och partiorganisationerna. Oavsett vad du försöker associera medlemmarna till kommer du hitta någon som passar in i ramen.

Tack för förtydligandet.
”Civilsamhället” är tydligen något som jag vägrar bli en del av såsom de agerar. De förstör landet bit för bit, kolla vad de uppviglar via imamen i skåne, och när det blir skarpt läge så är alla utom de själva sitting ducks?
Tror de på det själva?
De är idioter, de tror de är bättre än vanliga, anonyma medborgare. De är de skrattretande ”de som vet bäst i rummet”. Dvs de är idioter som inte kan lära sig något, inte följa med i utvecklingen, förnyas.
De står still i sin utveckling, och nu har de visat sig för så många så någon kommer att ställa dem till svars.
Var fick imamen det han sa som skapade kaoset, var är bevisen?
”Magi” ”judarna” det där var spiken i kistan för stalkarna i civilsamhället om Expressen gör sitt jobb nu.
Alla kommer snart att veta vad de gör och vilka de är. De som vill ha krig och konflikter i Sverige.
Vem skickade dit reportern, blir väl första frågan.
Jag vet precis hur de gör sin ”magi”. Sjukt enkelt och jag borde kontakta denne imam och förklara för honom. Skjuta stalkarna i sank om ingen annan hinner före.
Citera
Igår, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingleUnit
Hur vet du att det var en stalker som manipulerade din chef? Vilka var grunderna?
Jag har bara röstat en gång i mitt liv och har nog mest vänster orienterade värderingar men ändå blev jag "gang stalkad(läs: trauma, missbruk och vanföreställningar)"

Vill du verkligen få svar på ditt inlägg? Tråkigt att du håller på med droger och röstar fast du inte förstår vad du röstar på, men åter till din fråga:
Jag vet det i efterhand för att de här stalkarna hade gjort bloggar och annat i mitt namn sedan länge.
Inlägg som fick dåvarande arbetsgivaren, Södertörns högskola, att avskeda mig med orden ”vi kan inte ha dig här”.
Det kallar jag manipulation.
Jag tog min saker och gick därifrån.
Under tiden där så var det märkliga samtal från syndikalisterna och en kollega som motarbetade mig och uppenbart läckte information i syfte att göra arbetsgivaren illa. En äldre kvinna som kom från försvarsmakten.
Det var svar på din fråga. Fråga inget mer.
Citera
Igår, 18:09
Medlem
RiktigTIs avatar
Ännu en relevant artikel om desinformationen och falska narrativ om GS: https://www.reddit.com/r/TargetedSolutions/comments/1lgz566/debunking_the_disinformation_v2k_dew_and_rnm_in/?utm_source=share&utm_medium=web3x&utm_name=web3xc ss&utm_term=1&utm_content=share_button
Citera
Igår, 18:26
Medlem
Det är rätt många som använder de här enkla metoderna för att förfölja och trakassera människor.
Inte bara din nazistgranne och personliga hatare. Främmande makt som Iran gör det hela tiden och de verkar i Sverige via dina korkade eller illasinnade grannar.
Imamen här är inte den onde, det är de som trakasserar honom och får honom att tro de är ”magi” och att det är judar som gör det.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/imam-i-kristianstad-stangs-av-efter-uppmaning-till-vald
Citera
Igår, 18:42
Medlem
Citat:

Jo det är just så dom arbetar dom kan anställa någon efterbliven feminist vid någon statlig myndighet som ringer runt och hotar och hittar på egna historier om mig som visar sig sedan att till 60-70% är rena lögner det gick så långt att jag faktiskt fick kontakta en advokat denna gången.

Och sedan när det börjar brännas så flyttar de denna person till någon annan arbetsuppgift. På det viset så kan det vara svårt att bevisa vem som gjorde vad och vem som ringde till vem när inte längre den där personen arbetar kvar så är det så gott som omöjligt att bevisa något. Hon slutade tvärt när jag hade kontaktat en advokat vilket märkligt sammanträffande!?
Senast redigerad av Anders43J Igår kl. 18:48.
Citera
Igår, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo det är just så dom arbetar dom kan anställa någon efterbliven feminist vid någon statlig myndighet som ringer runt och hotar och hittar på egna historier om mig som visar sig sedan att till 60-70% är rena lögner det gick så långt att jag faktiskt fick kontakta en advokat denna gången.

Och sedan när det börjar brännas så flyttar de denna person till någon annan arbetsuppgift. På det viset så kan det vara svårt att bevisa vem som gjorde vad och vem som ringde till vem när inte längre den där personen arbetar kvar så är det så gott som omöjligt att bevisa något. Hon slutade tvärt när jag hade kontaktat en advokat vilket märkligt sammanträffande!?

Vilken advokat är det och vad sa du du behöver hjälp med?
Vad tar de/h.
Kan du ge kontaktuppgifterna till mig?
Citera
Igår, 19:04
Medlem
Rätt tyst i tråden. Stalkarna har tagit påsk, och inte vad jag menar med påsk.
De äter godis, blir tjockare ännu mer maniska och missnöjda.
Gangstalking finns, och de förstör för alla drabbade. Alla anhöriga till den som inte vågar gå ut.
De skriker hora fitta ska skjuta dig. Och de slutar inte med sina hot och tillmälen.
Ingen stoppar dem.
Citera
Igår, 20:05
Medlem
Citat:
Rätt tyst i tråden. Stalkarna har tagit påsk, och inte vad jag menar med påsk.
De äter godis, blir tjockare ännu mer maniska och missnöjda.
Gangstalking finns, och de förstör för alla drabbade. Alla anhöriga till den som inte vågar gå ut.
De skriker hora fitta ska skjuta dig. Och de slutar inte med sina hot och tillmälen.
Ingen stoppar dem.
Vem är manisk och missnöjd???
Citera
Igår, 22:16
Medlem
Stor varning för notwanted. Gang stalkarna har skickat ut sin ondskefulle lakej notwanted för att täcka över era inlägg med sitt trams.
Citera
Idag, 11:37
Medlem
Citat:
Vilken advokat är det och vad sa du du behöver hjälp med?
Vad tar de/h.
Kan du ge kontaktuppgifterna till mig?

Det är min privata advokat du får kontakta en egen advokat om du behöver hjälp det går nog att hitta en men det krävs att man lägger lite tid på det. Jag sa bara att den här personen som arbetar vid en viss myndighet skulle behöva utredas, mer behövde jag inte säga för den här personen meddelade att hon slutar 3 veckor senare.

Det är ganska dyrt typ 1 092,35 kr så man kontaktar nog bara sådana tjänster när det verkligen börjar krisa sig.
Senast redigerad av Anders43J Idag kl. 11:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in