Citat:
Ursprungligen postat av
Signalspaning
Civilsamhället är synonymt med idéburna organisationer NGO-s och totalförsvarets civila del med KSI och MSB. Dit hör även föreningar och partiorganisationerna. Oavsett vad du försöker associera medlemmarna till kommer du hitta någon som passar in i ramen.
Tack för förtydligandet.
”Civilsamhället” är tydligen något som jag vägrar bli en del av såsom de agerar. De förstör landet bit för bit, kolla vad de uppviglar via imamen i skåne, och när det blir skarpt läge så är alla utom de själva sitting ducks?
Tror de på det själva?
De är idioter, de tror de är bättre än vanliga, anonyma medborgare. De är de skrattretande ”de som vet bäst i rummet”. Dvs de är idioter som inte kan lära sig något, inte följa med i utvecklingen, förnyas.
De står still i sin utveckling, och nu har de visat sig för så många så någon kommer att ställa dem till svars.
Var fick imamen det han sa som skapade kaoset, var är bevisen?
”Magi” ”judarna” det där var spiken i kistan för stalkarna i civilsamhället om Expressen gör sitt jobb nu.
Alla kommer snart att veta vad de gör och vilka de är. De som vill ha krig och konflikter i Sverige.
Vem skickade dit reportern, blir väl första frågan.
Jag vet precis hur de gör sin ”magi”. Sjukt enkelt och jag borde kontakta denne imam och förklara för honom. Skjuta stalkarna i sank om ingen annan hinner före.