Citat:
Ursprungligen postat av
Beach2021-TOPPform
Bra respons, jag köper den

Jo men det är ju typ halva syftet med flashback. Jag kan personligen koppla "joe rogan experience", the weinsteins", deras pods + diverse alternativ-pods och mycket annat rent konkret till så kallad "gangstalking". Även "du kan vi" och andra publikationer i Sverige. Inte till något som helst nefarious syfte, vilket inte heller är poängen eller varför de går igång, inte alls. Som ren kuriosa dock är det ju iaf lite kul ändå. Egentligen kan man inte säga någonting om det, för om man gör det ja då är man antingen schitzofren eller psykotisk. Så jag gör inte det, men det är intressant att beakta iaf och väldigt konkret: Dvs, de visste vad jag lyssnade på och kunde sätta in en resurs specifikt där det "behövdes"... ja. Får bli till ett annat inlägg. Som sagt är inte det vad detta ska handla om. Poängen är att vi vet, och att de vet att de har blivit tagna med händerna i syltburken och det är rätt värt (fast deprimerande) bara i sig. De ska fasa in sitt nya etablissemang och vill ha gatan rent och prydligt sopad innan - I guess?

"Gang stalking" är mycket missvisande namn.
"Targeted Individual" är mer korrekt men inte helt. Termen kommer från militären & säkerhetstjänster.
De bästa sättet att beskriva det som sker mot mig är att jag är utsatt för förföljelse på alla vis: teknologiskt & mänskligt. Det är mycket koordinerat från en central grupp - det är inte ett gäng som följer en men den gruppen kan använda ett riktigt gäng i så att manipulera denna för att ge sig på en måltavla. Det är mer likt Zersetzung än annat jag läst - rationellt sett.
Sedan finns de som liknar det här till att bli förföljd av andar & demoner; eller science fiction-teknologi som bokstavligen styr människor som robotar.
Mitt råd till dig är att läsa på om Zersetzung vilket var operativt under kalla kriget. Föreställ dig en modern version som där dygnet-runt övervakning via dator & mobilen hjälper staten eller grupper att manipulera ens liv utan dennes vetskap eller mot dennes vilja över 5-10-15 år.
Jag vill påstå att 90% av allt innehåll rörande termerna ovan är desinformation, missvisande information, troll, wannabes, psykiskt sjuka etc. - poängen är: var försiktig vad du tror på.
En sak är säker: det baseras i manipulation, lögner & bedrägeri. De har all incitament att hemlighålla det eftersom det är olagligt. Det finns säker de som har avslöjat dem eller velat men blir köpta på olika vis såsom pengar (de har pengar att köpa vilket medelsvensson som helst om det behövs) eller hota med fängelse eller straff. Om gruppen med auktoritet är mäktig kan en enkel order om tystnad räcka. Människor är enkla att manipulera för professionella manipulatörer.
Du verkar begåvad. Var säker på att ta in rätt information.