Citat:
Ursprungligen postat av
theKGS
Lite väl mycket länkpost över det inlägget. Utveckla videons innehåll här. Hur bevisar videon gangstalking?
Dr Hall beskriver i filmen ett fall av stalking av en kvinna av en tidigare FBI mans team som han endast kunde se genom att sätta bevakning på henne.
Jag personligen märker att så fort jag gör en anmälan så drar mina trakasserare iväg . Har varit ganska lugnt nu sedan sept 2016 , men infektion och tidigare missförhållanden gör så att ekonomin är fortsatt katastrof , så de har lyckats placera detta skit ännu hos mig. Man har inte råd att besöka vänner eller nära , man har inte råd med nödvändiga reparationer, knappt råd med mat ,av räkningar blir bara hyran och elen prioriterade plus bil försäkring och skatt och det trotts att man har jobbat utan större avbrott senaste 20 åren, så de kan och vill använda tex af mot dig just för att isolera dig.
För mig var det medan jag inte kunde tala mindre frustrerande än nu då man märker att de tex hjälporganisationerna som finns bara är ett namn på ett papper , en etnisk svensk kan aldrig få hjälp av dem tydligen.
Detta är provokationer och tortyr inför öppen ridå som även de med ok IQ måste fundera lite på för att förstå vilka som talar sanning , dessa är lättar sedan att skrämma till tystnad också då de inser att de kan bli nästa offer då massan av folket ( = de med lägre IQ) kommer det krävas mer utbildning av för att de ska förstå vad som händer.
Har ju antagit att ett antal sitter här för att hjälpa tysta ned trakasserierna med vettlösa inlägg men förstår nu sedan lite IQ forskning att de kan vara så att de helt enkelt är omöjligt att ta in pga
1, inte använt sitt IQ
2 Lägre IQ = omöjligt att ta in och förstå vad man beskrivit.
När man läser om tex den person som glatt visade bilder på döda och skadade inom kriminalvården för ett par dagar sedan så förstår man den mental nivån hos vissa placerade bland tex myndighetsfolket. Och visst det kan vara en skrämd stackare som gör allt för striden mot buset , men väx upp hade ju hellre varit önskvärt att personen gjorde än att sitta och visa bilder och försöka härda/peppa/ bereda sig själv ..... Känner igen stilen från LK , PK mfl där man själv försökte få fason på infektioner och lade av umgänget med vissa förorts vänner , hur modiga de små liven blev och har låtit mig fota deras anhang , skriva dagböcker på tom nära olyckor , ta namn adressuppgifter då de varit frame och sparkat på en under 20 år etc , de förstår att om en normalbegåvad tittar på det jag har så ligger de risigt till....