Citat:
Ursprungligen postat av
affalterbach
Vad är det som fysiskt hindrar mig från att ta kontakt? Ingenting.
Istället gör att komma med konstruktiva råd om ska du i typisk Flashback-anda bete dig som en skithög och sparka på nångon som redan ligger ner. Om du inte har något vettigt svar på frågan kan du lika gärna hålla käften. Ditt "svar" hjälper mig inte på något sätt och det är sådana idioter som du som bevarar kriminella som just kriminella.
Du och många andra i tråden är idioter rakt av med kass självkänsla som tror att ni är större och förmer bara för att ni trycker ner mig.
Fortfarande tycker jag att detta kontaktförbud är helt uppåt väggarna som faktiskt visat att jag inte tar kobtakt. Du säger att det ger minst 4 månader fängelse om jag bryter kontaktförbudet, vilket är något du hittar på eftersom det är ovanligt att få fängelse för detta. Vidare står det att man får böter i de flesta fall. Så du vill bara höja dig över andra för att framstå som bättre.
Har du och alla andra inget konstruktivt att säga kan du stänga käften.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta, uppenbarligen har du noll läsförståelse. Gör dig själv en tjänst och läs om det jag skrev. Jag skrev att det hindrar dig från att ta kontakt på så sätt att det blir ett grövre brott om du överträder kontaktförbudet.
Tror att merparten av oss som skriver här har betydligt högre grad av självkänsla än vad du någonsin kommer att uppnå. Du uppfyller alla kriterier som brukar finnas hos en stalker, du är empatilös, har antagligen en eller flera bokstavskombinationer, kanske bordeline.
https://lagen.nu/dom/rh/2013:51 läs här detta är en dom som satt praxis för domstolarna nu. Som du kan se har personen ifråga fått fängelse efter att överträtt kontaktförbudet. Tycker att du ska testa och se vad som händer om du överträder kontaktförbudet flera gånger, då får vi svart på vitt vad som gäller.
Du är så djävla korkad att du inte fattar att det inte finns några råd att ge dig eftersom du ignorerar alla råd som inte passar dina intentioner. Därför är du och förblir en förlorare i samhället. Men det är bra att du själv inser att du är kriminell, att erkänna detta är ett stort steg mot eventuell rehabilitering, samtal med psykolog och lite medicin, sedan blir du nog människa du också.