2005-10-17, 14:51
Medlem
ingen som har ngt skvaller om denne b-skådis som tydligen skitnödigt ofta går ut på stureplan? stör mig som fan av hans "brat wannabe"-uppsyn varje gång man ofrivilligt tvångsmässigt går in på stureplan.se. dessutom har han ju medverkat i världens fattigaste film någonsin, Festival.
Citera
2005-10-17, 16:16
Medlem
erikbes avatar
Han peakade ju med "Kådisbellan"

Säger väl det mesta
Citera
2005-10-17, 17:33
Medlem
magpies avatar
Icke att förglömma Vita Lögner eller någon liknande såpa med 4 tittare.

Edit: glömde att hans viktigaste roll på senare tid var i Scans reklamfilm för goda korvar med konstiga namn, typ salsiccia, kolbasz osv.
Citera
2005-10-17, 19:14
Medlem
Jaha Johoanssons avatar
För ett par år sedan hörde jag från en medstudent att JS lyckades avverka fyra flickvänner på tre veckor. Och då ska han verkligen ha försökt få förhållandena (eller vad man nu ska kalla det) att funka. Saknas det månne någon slags social kompetens?
Mitt högst personliga råd till JS är att göra som sin motspelerska i Festival (vad hette hon nu, skärgårdsdoktorsdottern?) och skaffa sig en riktig utbildning och riktigt jobb och med riktigt gott samvete unna sig att bli riktigt bortglömd.
Citera
2005-10-17, 19:19
Medlem
Var inte han med i ondskan ?
Citera
2005-10-17, 19:41
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalliban
Var inte han med i ondskan ?

Jodå, som ärkemobbarens adjutant.
Citera
2005-10-26, 17:30
Medlem
Jesper är medlem på Spraydate:

http://spraydate.spray.se/spraydate/personal/personal.jsp?id=japstar78

Tydligen är han trött på att ragga på krogen. Konstigt att jag såg honom ute då för några veckor sedan...tok-limmandes på en tjej!
Citera
2005-10-26, 21:54
Medlem
akzs avatar
Jag har lite skvaller.

Jesper har sparat lite långt hår och nu kammat det lite halvt bakåt för det hänger ned i ögonen annars. Jesper tycker det är roligt att gå ut ibland och då blir det oftast Stureplan i sthlm. Det är ju där han har sina vänner också. Ofta blir han fotad för medierna räknar honom som en kändis. Han tycker det är ganska kul att gå ut och tycker om sin frisyr. Jesper får ibland motta kommentarer om sin frisyr och vissa tycker att han är ute för ofta. Men som han själv säger, "Ja, vad ska man säga. Jag tycker det är roligt att vara ute och andra får väl tycka vad dem vill, jag kan bara inte förstå varför de bryr sig så mycket".
Citera
2005-10-26, 22:55
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SATC
Jesper är medlem på Spraydate:

http://spraydate.spray.se/spraydate/personal/personal.jsp?id=japstar78

Tydligen är han trött på att ragga på krogen. Konstigt att jag såg honom ute då för några veckor sedan...tok-limmandes på en tjej!

Haha, spelar roland, gör honom inte mindre desperat för det.
Citera
2005-10-27, 09:15
Medlem
Herregud, vad ar det for arkeluder som skriver i snobbens dagbok?

"Heeej! *skrattar* rolig press ". Jag blir spyfardig av denna barnmentalitet som sprider sig ganska hejvilt pa dejtingsidor och communities. Vaga vara vuxen, geez.
Citera
2005-10-27, 09:16
Medlem
Är han inte en seriös skådespelare?
Citera
2005-10-27, 10:16
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Är han inte en seriös skådespelare?

Är inte påven muslim?