2015-07-01, 00:40
Medlem
kollar runt men det är dyrt.

Jag vill daytrada men behöver inte tusen jävla indikatorer och ingen backtesting, automatik, mekanik o allt va fan det är osv. Och inte så jäkla dyrt! Helst vill jag ha Bryce Gilmores software wavetrader 3, men det kostar för mkt.......alldeles för mycket(ca 17-18 000kr) , vill inte betala 1000kr i månaden heller............finns det inget för ett par hundringar?

Jag vill kunna se klart och tydligt och kunna spara: månad, vecka, dag, samt olika mindre tidsrymder (60, 15, 5 min osv).......volym vill jag se, stockhastich, sedan vill jag ha fibonacci varianter (retracement, extension, alternate osv) TYDLIGHET, mina färger osv

vill kunna handla t.ex CFDs på framförallt aktieindex världen över

Nån med bra förslag?

ps: har konto på cmcmarkets men jag gillar inte deras charting, rörigt och otydligt...jag vill ha det ENKELT OCH TYDLIGT!
Citera
2015-07-01, 14:07
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edge59
kollar runt men det är dyrt.

Jag vill daytrada men behöver inte tusen jävla indikatorer och ingen backtesting, automatik, mekanik o allt va fan det är osv. Och inte så jäkla dyrt! Helst vill jag ha Bryce Gilmores software wavetrader 3, men det kostar för mkt.......alldeles för mycket(ca 17-18 000kr) , vill inte betala 1000kr i månaden heller............finns det inget för ett par hundringar?

Jag vill kunna se klart och tydligt och kunna spara: månad, vecka, dag, samt olika mindre tidsrymder (60, 15, 5 min osv).......volym vill jag se, stockhastich, sedan vill jag ha fibonacci varianter (retracement, extension, alternate osv) TYDLIGHET, mina färger osv

vill kunna handla t.ex CFDs på framförallt aktieindex världen över

Nån med bra förslag?

ps: har konto på cmcmarkets men jag gillar inte deras charting, rörigt och otydligt...jag vill ha det ENKELT OCH TYDLIGT!

Upplys mig som inte kan nåt om CFDer, har de ticker symboler som man kan kolla upp eller hur följer man dem?
Citera
2015-07-01, 19:34
Medlem
öppna ett konto hos t.ex cmcmarkets, så ser du det
Citera
2015-07-01, 22:50
Medlem
Nu hade hen konto på cmc men var inte nöjd. Kör via IG, vid fåtal affärer / månad har du tillgång till Pro realtime. öppna ett demokonto o testa o se om det programmet är nått för dig, ingår någon vecka eller så på demokontot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in