Citat:
Ursprungligen postat av
ShadowStepz
För en vecka sen hade jag inte hållt med dig, men efter att sett den andra delen så ger jag dig rätt.. Den där jävla brytningen, och framför allt "rapen" störde jag mig på grovt..
Hon påstår att ingen bryr sig, men vafan, föräldrarna då? Nej, jag tycker synd om föräldrarna, och den lille ungen. Han har ju inte gjort något fel. Hoppas bara att föräldrarna orkar ta hand om honom, terrortjejen verkar ju inte kapabel till det.
Fick dock ganska snabbt under den andra delen känslan av att hon kunde vara en "sleeper"... Hoppas att jag har fel..
Jag fick också känslan av att hon är en "sleeper". Hon har formats av sitt blattesällskap där i Göteborg, där har hon känt en (falsk) trygghet och säkert fått mycket uppskattning eftersom hon knappast har nekat till att agera madrass till invandrarkillarna - det är det pris hon fått betala för att bli accepterad och "omtyckt".
Vuxenvärlden har försökt ställa krav, t ex på behandlingshemmet där man velat hindra henne från att droga, skolan "ett skitställe" (eller liknande) säger hon när hon i bilen åker förbi den, tänker hon inte gå tillbaka till, där ställer man krav, läxor och annat skit.
Jag tror hon kan bli farlig, den envisa blattesvenskan tyder på det.