2015-10-30, 13:49
Medlem
DIdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Nu kan man ju ändå tycka någonstans att det inte riktigt är fostrets fel att hjärntvättade tonårsmamman gjorde en stor dumhet. Att hon väljer att åka hem måste väl ändå tyda på något slags missnöje med det islamiska kalifatet?

Antagligen upptäkte hon att "krigarna" våldtar på sina våldsuppdrag och hon ville kanske ha sin arab för sig själv. Svartsjuk vill hon hem.

Så här slutar alltid arabäktenskap för kvinnorna. Männen behandlar dem som skit och deras egendom. Kvinnorna står ut, dödas eller lyckas fly.

Att inte Mona S inte berättar detta för sina medsystrar är lite underligt.
Citera
2015-10-30, 14:20
Medlem
hashish-boys avatar
Hon förtjänar kanske inte att tyckas synd om men flickan är bara 15år så ta det lite lugnt med vad ni skriver.

Låt hennes straff vara att genom sina upplevelser få vara ett exempel på varför man inte bör skaffa barn och rymma från Sverige med jihadister...
Citera
2015-10-30, 14:44
Medlem
Rodwizards avatar
Intressant. Och fy fan vad hemskt. Nu läste jag inte hela tråden men tjejen är alltså etnisk svensk? Terroristslyngeln ska givetvis inte tillåtas återvända till Sverige, förhoppningsvis dör han i sanden där borta. Men den svenska tjejen... Intressant situation.

Vad säger ni om tjejen fullblodsrasister - ska hon välkomnas hem och räddas?
Och vad säger ni politiskt korrekta, tycker ni att terroristen ska välkomnas tillbaka?

Jag säger att tjejen, som faktiskt är en gravid ungjävel, måste hem till Sverige och tas omhand. Hon har ju knappast krigat och våldtagit för IS under sin vistelse i sandhelvetet. Stackars unge...
Senast redigerad av Rodwizard 2015-10-30 kl. 14:46.
Citera
2015-10-30, 15:11
Medlem
Hon är svensk och lurades iväg från sin familj av arabisk familj. Socialtjänsten förstod inte faran och reagerade tvärtom.

Citat:
Ursprungligen postat av Rodwizard
Intressant. Och fy fan vad hemskt. Nu läste jag inte hela tråden men tjejen är alltså etnisk svensk? Terroristslyngeln ska givetvis inte tillåtas återvända till Sverige, förhoppningsvis dör han i sanden där borta. Men den svenska tjejen... Intressant situation.

Och vad säger ni politiskt korrekta, tycker ni att terroristen ska välkomnas tillbaka?

Jag säger att tjejen, som faktiskt är en gravid ungjävel, måste hem till Sverige och tas omhand. Hon har ju knappast krigat och våldtagit för IS under sin vistelse i sandhelvetet. Stackars unge...

Citat:

Citera
2015-10-30, 15:24
Medlem
Citat:

Etnisk finsk, om du vill vara petig, men svensk medborgare i alla fall.
Citera
2015-10-30, 15:25
Medlem
Jag tycker man ska avskaffa möjligheten till dubbla medborgarskap, som i USA tex. Man får helt enkelt välja, har man valt kalifatet är man inte längre svensk i mina ögon. Det samma gäller förövrigt finsk eller brittiskt osv. Vill man inte avsäga säg sitt gamla medborgarskap så får man hålla tillgodo med PUT eller TUT, och omvänt skaffar man sej ett nytt medborgarskap så förvärkas det svenska. Flyttar man islamska staten förvärkas det svenska medborgarskapet direkt, hon får helt enkelt traska hem och söka asyl, som alla andra.

Fuck IS good
Citera
2015-10-30, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Jag tycker man ska avskaffa möjligheten till dubbla medborgarskap, som i USA tex. Man får helt enkelt välja, har man valt kalifatet är man inte längre svensk i mina ögon. Det samma gäller förövrigt finsk eller brittiskt osv. Vill man inte avsäga säg sitt gamla medborgarskap så får man hålla tillgodo med PUT eller TUT, och omvänt skaffar man sej ett nytt medborgarskap så förvärkas det svenska. Flyttar man islamska staten förvärkas det svenska medborgarskapet direkt, hon får helt enkelt traska hem och söka asyl, som alla andra.

Fuck IS good
Om man ska göra som du säger så skulle Sverige behove erkänna ISIS som en självständig stat som har egna medborgare och det vore extremt olyckligt. ISIS är ingen stat, de är ett vidrigt rövarpack som spelar Allan!
Citera
2015-10-30, 16:32
Bannlyst
Som den tomte löven är kanske han ger ISIS ett erkännande i julklapp.

Sen får vi hoppas att hon gör bra reklam för att bekämpa isis med att beskriva verkligheten som kvinna under ett lakan i öknen.
Citera
2015-10-30, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Om man ska göra som du säger så skulle Sverige behove erkänna ISIS som en självständig stat som har egna medborgare och det vore extremt olyckligt. ISIS är ingen stat, de är ett vidrigt rövarpack som spelar Allan!

De har utropat sej till stat och utfärdar egna pass, mej veterligen behöver man inte erkänna en stat för att acceptera medborgarskap; typ Palestina tex till alldeles nyligen.
Citera
2015-10-30, 16:43
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields

Fuck IS good
USA tillåter multipla medborgarskap men erkänner enbart ett. Kina, däremot, kräver att du avsäger dig ditt kinesiska medborgarskap om du vill anta ett annat.
Citera
2015-10-30, 16:49
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
http://www.expressen.se/gt/svensk-15-arig-flicka-fritagen-fran-is/

Jag blev glad när jag läste det. Att ISIS förlorar fångar är bara positivt - och givetvis måste det vara en oerhörd lättnad för hennes föräldrar.

Det är inte alls positivt.

Nu får Sverige två till att försörja i 70 år.

En WT-morsa och en rasblandad äckelunge.
Citera
2015-10-30, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
USA tillåter multipla medborgarskap men erkänner enbart ett. Kina, däremot, kräver att du avsäger dig ditt kinesiska medborgarskap om du vill anta ett annat.

Det är korrekt, och draget till sin spets blir det i praktiken endast ett.
Lex Tuffe-Uffe Nagano!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in