2015-10-29, 20:27
Medlem
Crinds avatar
Och om en månad sitter hon där med en till Muhammed, happy days! Naiv tonåring som jag har föga mycket empati för.
Citera
2015-10-29, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Hur gammal är killen? Kan detta komma att bli ett människorov med tanke på hennes låga ålder?

Är man femton år och gravid så har man med stor sannolikhet andra problem också. Vilket ju är ganska uppenbart här. Frågan är väl hur pass frivilligt hon åkte med.

Nej, sverige kommer belöna killen med tapperhetsmedalj för detta förstår du väl?
Citera
2015-10-29, 22:00
Medlem
Hon borde få komma hem på ett villkor, att hon tvångsaborteras och steriliseras. Som vi gjorde med efterblivna människor för 40 år sedan.
Citera
2015-10-29, 22:04
Medlem
FlamingBacons avatar
Hoppas att hon blir mördad. Varför ska svenskarna tvingas stödja förrädare och suspekta typer? "Ångrar sig", jag kan inte med ord beskriva min avsky för denna människa.

Glöm aldrig, det är dylika typer som fienden menar när de pratar om "utsatta grupper" och omfördelningspolitik.

"Kidnappad" som om personen inte frivilligt reste till Syrien på falska grunder.
Senast redigerad av FlamingBacon 2015-10-29 kl. 22:08.
Citera
2015-10-29, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av netdog
Hon borde få komma hem på ett villkor, att hon tvångsaborteras och steriliseras. Som vi gjorde med efterblivna människor för 40 år sedan.
Nu kan man ju ändå tycka någonstans att det inte riktigt är fostrets fel att hjärntvättade tonårsmamman gjorde en stor dumhet. Att hon väljer att åka hem måste väl ändå tyda på något slags missnöje med det islamiska kalifatet?
Citera
2015-10-29, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Nu kan man ju ändå tycka någonstans att det inte riktigt är fostrets fel att hjärntvättade tonårsmamman gjorde en stor dumhet. Att hon väljer att åka hem måste väl ändå tyda på något slags missnöje med det islamiska kalifatet?

Lite svinn får man räkna med
Citera
2015-10-30, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av netdog
Lite svinn får man räkna med
Det hade du inte sagt om det var din mamma det gällde.
Citera
2015-10-30, 06:41
Medlem
kaktjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou

Nu är ju 15-åringen en hjärndöd brud som frivilligt åkt till kalifatet i hopp om ett underbart liv och dessutom är ett problembarn som är på smällen som en 15-åring!
Hon är inte ens myndig.
Frågan är. Vilken unge vill växa upp i vetskap att man har en pantad morsa och en äcklig farsa?
Inte jag i alla fall. Då hade jag hellre velat bli "aborterad".
Citera
2015-10-30, 11:14
Medlem
Varför kollar inte föräldrar vart deras barn ska resa? Och pass får ingen 15åring själv utan vårdnadshavare! Hon kommer säkert tillbaka som självmordsbombare el dyl. Så går det när vi ska hjälpa hela världen. Man förvånas inte över ngt längre.
Citera
2015-10-30, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Nu är ju 15-åringen en hjärndöd brud som frivilligt åkt till kalifatet i hopp om ett underbart liv och dessutom är ett problembarn som är på smällen som en 15-åring!
Hon är inte ens myndig.
Frågan är. Vilken unge vill växa upp i vetskap att man har en pantad morsa och en äcklig farsa?
Inte jag i alla fall. Då hade jag hellre velat bli "aborterad".
Hon är höggravid läste jag, så abort är utesluten i det fallet.
Citera
2015-10-30, 12:32
Medlem
Onanizts avatar
Nu duger kaffirerna minsann, när det ska till att födas och gödas.

15 eller 35. Så här fungerar kvinnor.
Citera
2015-10-30, 13:36
Medlem
Jag tycker inte hon ska ångra sig, Hon har nog genom det gjort något bra för Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in