2015-07-01, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Verbalsolnedgang
De kommer aldrig att se henne igen.

Det stämmer nog, för erfter ett par månader när hennes kille är ute och spränger sig själv bland kvinnor och barn så kommer hon till slut tröttna på att leva som inlåst slav, och göra något som kommer få hennes killes fascistkollegor att se rött, och därefter kommer hon stenas till döds som straff.

Hon är redan död, tekniskt sett.
Citera
2015-07-01, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chic
Man kan ju undra om du hade resonerat likadant om det var din dotter som blivit hjärntvättad bakom din rygg...
Fast helt bakom ryggen har det nog inte skett. De har varit fullt medvetna om att hon islamiseras i och med slöjanvändingen samt att killen hon varit med varit "bad business" i och med att de rymt flera gånger tidigare, samt att de kontaktat socialen och bett dem omhänderta henne då de misstänkt att något sådant här skulle hända.
Citera
2015-07-01, 20:17
Medlem
Chics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Fast helt bakom ryggen har det nog inte skett. De har varit fullt medvetna om att hon islamiseras i och med slöjanvändingen samt att killen hon varit med varit "bad business" i och med att de rymt flera gånger tidigare, samt att de kontaktat socialen och bett dem omhänderta henne då de misstänkt att något sådant här skulle hända.

Okej tack, jag läste inte artikeln då jag inte vill stödja blaskan. Men kan man anta att de har varit toleranta i början eftersom media och PK gnällt att man ska acceptera muslimer så pass mycket?

Sen är det ju så att när ens föräldrar förbjöd en saker så ville man ju trotsa dom och göra motsatsen. Många gånger bara för att - så resonerade i alla fall jag när jag var i den ålder. Kan ju ha varit därför hon gjorde det och sedan insåg i efterhand.
Det finns ett liknande fall med två serbiska (?) tjejer som blev hjärntvättade av muslimska män i Österrike och åkte ned som "fruar" till Syrien eller Irak. Även de ångrade sig i efterhand.

Det verkar överhuvudtaget som att många muslimska män är ute efter väldigt unga tjejer i de länder de immigrerat till (kom att tänka på det stora problemet England har med grooming-gäng där majoriteten är muslimer som är ute efter brittiska unga tjejer) - så jag antar att vi kommer att få höra mer liknande saker här i fortsättningen då flyktingströmmarna fortsätter.
Senast redigerad av Chic 2015-07-01 kl. 20:20.
Citera
2015-07-01, 20:39
Medlem
Citat:
Okej tack, jag läste inte artikeln då jag inte vill stödja blaskan. Men kan man anta att de har varit toleranta i början eftersom media och PK gnällt att man ska acceptera muslimer så pass mycket?

Sen är det ju så att när ens föräldrar förbjöd en saker så ville man ju trotsa dom och göra motsatsen. Många gånger bara för att - så resonerade i alla fall jag när jag var i den ålder. Kan ju ha varit därför hon gjorde det och sedan insåg i efterhand.
Det finns ett liknande fall med två serbiska (?) tjejer som blev hjärntvättade av muslimska män i Österrike och åkte ned som "fruar" till Syrien eller Irak. Även de ångrade sig i efterhand.

Det verkar överhuvudtaget som att många muslimska män är ute efter väldigt unga tjejer i de länder de immigrerat till (kom att tänka på det stora problemet England har med grooming-gäng där majoriteten är muslimer som är ute efter brittiska unga tjejer) - så jag antar att vi kommer att få höra mer liknande saker här i fortsättningen då flyktingströmmarna fortsätter.
Nja, nästan rätt. De du tanker på var inte Serber, utan muslimska Bosnier. Tror knappast du tagit sig därifrån. Att jihadister groomer minderåriga är föga förvånansvärt. I västvärlden är det nämligen enda sättet att ens kunna kunna ha chans att få någon som är oskuld, vilket verkar vara extremt viktigt för dem.
Citera
2015-07-01, 21:29
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
För övrigt så förstår jag inte hur det kan vara så mycket hat från så många flashback-användare i denna tråd mot denna tjej. Hur kloka ni själva när ni var 14-15 egentligen?
De flesta av oss åkte ju inte till Syrien, gravida, för att joina ett gäng islamister iallafall
De flesta av oss var inte ens gravida, faktiskt.
Särskilt inte med en blatte som ville ta oss till ett gäng islamister i Syrien.

Your point being? Hur var du när du var 14-15? Menar du att detta skule vara något slags normalt beteende? Det kan det ju inte ens vara i de värst ansatta förorterna, ännu.
Citera
2015-07-01, 21:47
Medlem
Spritnotas avatar
Har jag förstått rätt: biologiska föräldrarna ber soc om hjälp, då de förlorat kontrollen över henne - hon har en äldre pojkvän som förmått henne bära slöja, så i sin desperation flyttar de flickan till en fosterfamilj? Hon bodde inte i fosterfamilj för att de biologiska föräldrarna sket i att hon var som hon blev, utan raka motsatsen?
Citera
2015-07-01, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Har jag förstått rätt: biologiska föräldrarna ber soc om hjälp, då de förlorat kontrollen över henne - hon har en äldre pojkvän som förmått henne bära slöja, så i sin desperation flyttar de flickan till en fosterfamilj? Hon bodde inte i fosterfamilj för att de biologiska föräldrarna sket i att hon var som hon blev, utan raka motsatsen?

Problemet med att lämna bort barn i syfte att "åtgärda dem", är att det oftast leder till raka motsatsen. Dessutom har man ju noll kontroll över vad som händer med barnet i fosterhemmet, varpå detta val knappast kan försvaras, för de biologiska föräldrarna.
Citera
2015-07-01, 22:38
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morality.Cripples
Problemet med att lämna bort barn i syfte att "åtgärda dem", är att det oftast leder till raka motsatsen. Dessutom har man ju noll kontroll över vad som händer med barnet i fosterhemmet, varpå detta val knappast kan försvaras, för de biologiska föräldrarna.

Säpo borde i ett bättre Sverige, haft lagar på sin sida som försvårade detta. Hade hennes pojkvän kunnat gripas för sina planer hade hon inte varit i Syrien just nu. Men pojkvännen bröt knappast mot någon befintlig lag.

Mamman har skrivit på Facebook (i maj) till en bank att dottern inte hade någon id-handling. Jag undrar faktiskt hur hon kunnat resa så långt utan id. Tåg Göteborg-Köpenhamn, inga problem. Men flygbiljett?

I juni skrev mamman till Tre och frågade efter orsaker att samtal till 3-mobiler inte kopplas fram och att hennes dotter har rymt.

(Googla *nki nev*l*inen för inlägg
*=a)
Citera
2015-07-01, 23:03
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
För övrigt så förstår jag inte hur det kan vara så mycket hat från så många flashback-användare i denna tråd mot denna tjej. Hur kloka ni själva när ni var 14-15 egentligen? Vissa hatiska kommentarer spyr man nästan av.

Hatet är väl förvisso onödigt, såvitt hon inte fullbordar sin hjärntvätt och blir hängiven IS anhängare. Däremot borde man rent krasst kunna konstatera att vi samtliga närvarande här var klokare när vi var 14-15 än vad hon varit.
Citera
2015-07-01, 23:14
Medlem
ksdfhkjs avatar
Skicka dit SÄPO att hämta hem henne och väl hemma så skär man upp magen på förrädarhoran och drar ut rasbastarden och spikar upp henne med den på något torg som ett varnande exempel för om någon annan tjej får för sig att göra något liknande.
Citera
2015-07-01, 23:25
Bannlyst
Citat:
Säpo borde i ett bättre Sverige, haft lagar på sin sida som försvårade detta.

Ja, så BORDE det ha varit.. Men, landets foliehattar har ständigt varnat oss för att ge sådana privilegier till Staten, varpå situationer som denna nu har kunnat uppstå.

Citat:
Hade hennes pojkvän kunnat gripas för sina planer hade hon inte varit i Syrien just nu. Men pojkvännen bröt knappast mot någon befintlig lag.

Även om det hade funnits en lag, så hade det varit i princip omöjligt att bevisa uppsåt ändå. Det är enkelt att komma runt svensk lagstiftning, oavsett vad det är du vill göra.
Det är frihetens pris.

Vill man leva i FRIHET, så måste man lägga sin energi på utbildning av sina unga. Missar man på det, så förlorar man dem direkt, i cyberträsket.

Citat:
Mamman har skrivit på Facebook (i maj) till en bank att dottern inte hade någon id-handling. Jag undrar faktiskt hur hon kunnat resa så långt utan id. Tåg Göteborg-Köpenhamn, inga problem. Men flygbiljett?

Att förfalska en ID-handling är inte svårt. När jag umgicks med 15-åringar på 90-talet, så var matikulöst manipulerade Kilroy Travel-leg på modet t ex. alla utom Länsman föll för dem.

I dagens scannervärld är det inte lika enkelt, men än har jag inte stött på något flygbolag i Sverige som SCANNAT mitt leg ännu.

Citat:
I juni skrev mamman till Tre och frågade efter orsaker att samtal till 3-mobiler inte kopplas fram och att hennes dotter har rymt.

Hon har alltså kontaktat allt från banker till mobilföretag, men .. Det ger ju ingenting. Banken har noll rätt att lämna ut info om sina kunder och så har även mobilföretag.
Hon skulle kontaktat Polisen, såklart!

Citat:
(Googla *nki nev*l*inen för inlägg
*=a)

I don't have to. Juridiskt sett har ju mamman knullat sig själv redan första dagen, genom att kontakta och påspråka helt fel entiteter.
Citera
2015-07-01, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ksdfhkj
Skicka dit SÄPO att hämta hem henne

Säpo har ingen juristiktion i Syrien.
De enda man teoretiskt skulle kunna skicka dit, är folk som "kidnappar" offer för sekter och därefter "avprogrammerar dem" innan de återförs till familjen.

Lycka till med att hitta en sådan firma som är villig att åka till Syrien dock. Hur många miljoner är mamman villig att betala för tjänsten/risken?

Citat:
Ursprungligen postat av ksdfhkj
och väl hemma så skär man upp magen på förrädarhoran och drar ut rasbastarden och spikar upp henne med den på något torg som ett varnande exempel för om någon annan tjej får för sig att göra något liknande.

Tandlöst. Det kommer bara övertyga tvekande fanatiker om att Väst verkligen ÄR fienden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in