Har hittat ett par Ray Ban jag vill ha. Såg att dom var betydligt billigare i denna nätbutik än på andra ställen. Men är dom äkta tro? Någon som har koll på denna butik och kan verifiera att dom säljer äkta Ray Ban?
Kanske bara är en dålig bild och min okunskap men, har aldrig sett sådana bågar tidigare, påminner lite om Thailand loppis. Sen hittar jag ingen info på företaget annat än
"Framesitaly
är ett varumärke för
Wari Srl
Via Don E. Tazzoli, 4
00040 Santa Maria delle Mole - Roma
ITALIA
P.IVA 06536291005
Kanske bara är en dålig bild och min okunskap men, har aldrig sett sådana bågar tidigare, påminner lite om Thailand loppis. Sen hittar jag ingen info på företaget annat än
"Framesitaly
är ett varumärke för
Wari Srl
Via Don E. Tazzoli, 4
00040 Santa Maria delle Mole - Roma
ITALIA
P.IVA 06536291005
Jodå bågarna finns i Ray Bans sortiment. Det är deras tech-serie med kolfiberram. Är dock grymt skeptisk till detta företaget. Sjukt dålig info när man googlar om dom.
My hubby just received a pair of Oakley frames from these , genuine , boxed with authenticity tags/labels unbroken , fantastic price , great correspondence ,and an excellent postage service , ordered last Friday , collected from shop in Rome 16.30pm Wednesday evening , they were in my hand in the UK at 8am Thursday morning , you can wait longer that that buying off eBay in the UK , highly recommended ! Thanks
Negativt
"I ordered a pair of versace sunglasses over a week ago and havn't had a update on the status of my shipment ?
Visa översättning
Gilla · Kommentera · Dela · 5
Toppkommentarer
(Köpare) Shipped them yet or what ?
Visa översättning
den 9 juni kl. 00:22
FramesItaly we have already sent you a mail with the tracking number
Visa översättning
den 11 juni kl. 07:22
(Köpare) A000063177
Visa översättning
den 3 juni kl. 02:30
FramesItaly the item results sent us, and I confide to ship it to you within 2 working days Smiley wink
Visa översättning
den 3 juni kl. 02:56
FramesItaly Hallo X the factory is bringing delay on the deliveries...the package should arrive tomorrow. sorry for the inconvenience!
Visa översättning
den 8 juni kl. 04:08
FramesItaly Could you give me your order number? Thanks
Visa översättning
den 3 juni kl. 02:01
(Köpare) Still not shipped ?
Visa översättning"
I ordered a pair of Prada sunglasses and, TWO WEEKS LATER, my order have not been shipped yet!!
Visa översättning
Gilla · Kommentera · Dela · 1
FramesItaly the item is been sending from factory...the time is not decided from us, unfortunately...anyway, I've just refunded you
No any answers. I've paid 132 pounds for a pair of Prada sunglasses, to give to my girlfriend as a present in our first anniversary and, 3 weeks later, nothing, absolutely nothing.
I feel totally upset about the way that I've been treated. I don't trust to get the glasses, just the money back.
Visa översättning
Gilla · Kommentera · Dela · 2
Toppkommentarer
FramesItaly Anyway I'M GOING TO REFUND YOU...
Visa översättning
den 8 juni kl. 04:04
FramesItaly no problem to refund you...I'd sent you a reply to your message this morning ...You haven't received a reply before, because, unfortunately, our office is closed for the week ned...
Senast redigerad av Nittiotva 2015-06-29 kl. 22:54.
Tror jag skippar den sidan. Kikat runt på lite andra nätbutiker och dom flesta har en "certifierad av Ray Ban länk" på sin sida. Var väl för bra för o vara sant :/
Tror jag skippar den sidan. Kikat runt på lite andra nätbutiker och dom flesta har en "certifierad av Ray Ban länk" på sin sida. Var väl för bra för o vara sant :/
Är nog bäst, lycka till, man bör vara extra försiktig med solglasögon med tanke på hälsoriskerna ett par piratkopierade kan medföra.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!