2019-01-13, 02:12
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Jo. 8000-10000 om året i Sverige. Tom små barn ca 1-2 per 100000 barn och 3 per 100000 under 35.

Av de 8000-10000 per år är majorititen sjuka sen innan av nåt slag t.e.x fått en hjärtinfarkt som ledde till hjärtstopp.

Ska man snacka siffror på friska människor som dör av hjärtstopp så är vi nere på runt 850-1000.

Och av dem 850-1000 är det många 60+are som räknas in Så är verkligen inte vanligt med hjärtstopp på friska människor under 60år.
Citera
2019-01-13, 17:27
Medlem
Exfrun kom egentligen ganska bra ur det hela då trots att hon framstod som en dumpad loser vid tidpunkten för skilsmässan
Citera
2019-01-13, 19:54
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaLoca
Precis min tanke också. Tror samma sak som hände Hillevi hände Puff Daddys f.d fru Kim Porter. Friska vältränade kvinnor i sina bästa år går inte och dör hur som helst. Hillevi kanske tänkte avslöja känslig information i en självbiografi kanske?

Ja och dra iväg med en stor del av förmögenheten. Kanske glömde de äktenskapsförord.
Citera
2019-01-14, 02:04
Medlem
En rättsmedicinare sa till mig som kommentar att 75% av de här kända rika knarkar och tar diverse läkemedel i icke medicinska syften. Jag har ingen källa att backa upp hans påstående. Han har jobbat mest utomlands.
Citera
2019-01-14, 23:02
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
En rättsmedicinare sa till mig som kommentar att 75% av de här kända rika knarkar och tar diverse läkemedel i icke medicinska syften. Jag har ingen källa att backa upp hans påstående. Han har jobbat mest utomlands.

Helt korrekt, merparten går på psykofarmaka och det är fortfarande XANAX som är den stora tabletten "over there"
Läs varningsföreskrifterna för den, bland annat i mix med alkohol så blir det livsfarligt för hjärtat.

https://www.therecoveryvillage.com/x...angerous/#gref
Citera
2024-09-08, 04:20
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reject
Tror du?

Var ju lite skoj när René Nyberg intervjuade Susanna om hennes underbara liv over there.
-Och det här är The Candy Room..
Ett rum fullt med godis. Berättade om hur lyckliga dom var och vilken fantastisk man David var. Båda två såg ut att plastikoperera sig minst 2 ggr i månaden.

Här är avsnittet: https://www.youtube.com/watch?v=exF6ai32Zpk

Kul att kort därefter bli dumpad av "sin bäste vän" tillika make, som fick planet hon var på att mellanlanda i Texas för att kunna delge skilsmässohandlingarna. Då kan man inte känna någon så bra som man tror att man gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in