2019-01-08, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Jag tycker hon ser äldre ut helt enkelt. 50?
ja betvivlar inte hennes ålder men hon ser ut å va äldre. Det är nog en kombination av för hård träning och låg fetthalt, plus div ansiktslyft och botox. För mycket av det goda blir ofta fel så även här.
Citera
2019-01-08, 12:12
Medlem
cece123s avatar
Hennes rika gubbe sköter om sitt utseende,men jag är m y c k e t. tveksam att hon
skulle ha blivit intresserad av honom om han hade 100 spänn på banken.
Hon såg extremt sliten ut, fast tanken var nog inte så i början.
Lite Anna Anka feeling över hennes stil.
Hon måste ha betalat lite skönhetsingrepp åt sin morsa med.
Citera
2019-01-08, 12:59
Medlem
Absolut inget illa menat men är det någon som vet om det är något fel på barnen?
Såg detta på instagram blandannat:
https://www.instagram.com/p/BeDcw1KlxYF/

De ser helt borta ut/ påverkade av något och jag kan tycka man bör kunna prata betydligt tydligare än så om man är typ 5-7 år.

Hoppas verkligen det löser sig för barnen kan inte vara rolit att va utan föräldrar när man är 10 år...

Må Hillevi vila i frid.
Citera
2019-01-08, 13:25
Medlem
MaBarkers avatar
Lite för många plastik operationer, och tandimplantat.......narkos är ju inte att leka med heller...
Citera
2019-01-08, 14:06
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Överdos eller självmord?
Finns väl flera sjukdomstillstånd som kan drabba relativt unga personer. Lungemboli, hjärnblödning etc.
Citera
2019-01-08, 14:14
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Finns väl flera sjukdomstillstånd som kan drabba relativt unga personer. Lungemboli, hjärnblödning etc.
Det brukar ju oftast nämnas i artiklarna om någon har dött av en olycka eller sjukdom.

Vid överdoser och självmord brukar det vara mer tyst om dödsorsaken.
Citera
2019-01-08, 14:31
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrivar
Absolut inget illa menat men är det någon som vet om det är något fel på barnen?

De ser helt borta ut/ påverkade av något och jag kan tycka man bör kunna prata betydligt tydligare än så om man är typ 5-7 år.

Hoppas verkligen det löser sig för barnen kan inte vara rolit att va utan föräldrar när man är 10 år...

Må Hillevi vila i frid.

Barn kan ju vara hur som helst, ibland undrar man vad de håller på med, speciellt om de är trötta och uttråkade. Kommer inte bli lätt för barnen nej, speciellt när pappan med är så gammal, han har inte många år kvar i livet... Stackars jävlar...
Citera
2019-01-08, 14:36
Medlem
Citat:

Må Hillevi vila i frid.
Texten förklarar att barnen är trötta. Fina barn, inte lätt nu.
De verkar dock ha en otrolig pappa, från fattig bilhandlare med begagnade bilar i Baltimore, till miljardär, och sina barn o fd fruar verkar också få ta del av hans omsorger och ekonomi.

Trots hög ålder får man nog anta att han också stöttar och tar hand om sina nu moderlösa barn. .
Dottern i förra äktenskapet har ju fått hjälp med hästuppfödning, pengarna han så smart byggt upp av en ide om nyhetsrapporteringarna om trafik situationen.
Det är den "amerikanska drömmen" som spiller över på hans barn, och han har säkert barnflickor och släktingar som kan hjälpa o stötta de två yngsta barnen.
Citera
2019-01-08, 16:22
Medlem
Vad snackar Ni om egentligen? Jag hänger inte med i tråden. Men är frun 43 år och gift med en miljardär är hon säkert mätt på både status och kärleken betyder nog inget.

Är barnflickan en sådan där tjej med stora läppar och stor bak är hon inte sexig för fem öre. Blond eller ej spelar ingen roll.

Bättre då att ha en inneboende barnflicka ifrån fattigt land som Colombia. Dom behöver inte opereras och har det rätta hungriga utseendet i ögonen.

Det är sexigt, som miljardär hade jag skippat både frun och den svenska barnflickan...fy fan så tråkiga kvinnor...
Citera
2019-01-08, 16:24
Medlem
Citat:

Må Hillevi vila i frid.

Inge illa menat men höll på o garva ihjäl mig, ungarna beter sig tusen gånger värre än min mellanson gjorde när han va i deras ålder,
kan tillägga att jag va helt slut på ungjäveln i många år för han bara flummade o ställde till med skit o elände dagarna långa.
Grät av glädje när han sen i högstadiet (efter att jag i många år bråkat för o få en utredning på ungjäveln fick sin diagnos.)
Inte ens han betedde sig på detta störda sätt måste jag vara ärlig o säga.
Garanterat har dessa tvillingar alla diagnoser från A-Ö
Citera
2019-01-08, 16:56
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaBarker
Lite för många plastik operationer, och tandimplantat.......narkos är ju inte att leka med heller...

Har det tidigare omnämnda skalfasaderna blivit till implantat nu?
Citera
2019-01-08, 17:00
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Vad snackar Ni om egentligen? Jag hänger inte med i tråden. Men är frun 43 år och gift med en miljardär är hon säkert mätt på både status och kärleken betyder nog inget.

Är barnflickan en sådan där tjej med stora läppar och stor bak är hon inte sexig för fem öre. Blond eller ej spelar ingen roll.

Bättre då att ha en inneboende barnflicka ifrån fattigt land som Colombia. Dom behöver inte opereras och har det rätta hungriga utseendet i ögonen.

Det är sexigt, som miljardär hade jag skippat både frun och den svenska barnflickan...fy fan så tråkiga kvinnor...

Du, intresseklubben antecknar! Det handlar om vilka kvinnor HAN vill ha inte om dina preferenser!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in