2015-06-29, 20:57
Medlem
Tjenatjena,

Dags att göra min första "rapport".

Vad: Ecstasy (rosa)
Mängd: En halva
När: På en efterfest ca 05:00

Drack även alkohol samt rökte lite cannabis.

Det var helt oplanerat, hade bara några dagar innan suttit och läst på om just Ecstasy och när jag fick chansen att testa så kunde jag inte tacka nej. Trots att det började bli morgon och vi bara var några få personer kvar.

Jag tog en halva tillsammans med ett glas vatten, sen stod vi i köket och snackade lite om allt möjligt. Vi hade rökt ett par feta så det var riktigt skön stämning och även miljön som vi befann oss i (väldigt avslappnat).

Efter ca 30 minuter (har dock ingen tidsuppfattning) så började det snurra lite, jag började småprata lite tyst för mig själv och tappade koncentrationen från diskussionen och allt annat däromkring. Jag ställde mig upp och sa något i stil med "Jag måste gå någonstans", jag var bara tvungen att röra på mig eftersom det snurrade ordentligt.

Jag gick mot balkongen men på något vis fick jag inte upp dörren, så min kompis bad mig sätta mig på soffan och ta det lugnt. Jag satte mig ner och kände lite ånger. "Vad fan har jag gjort? Vad har jag tryckt i mig?". Helt plötsligt blev jag dyngblöt och svettades helt sinnessjukt mycket, mådde verkligen dåligt här. Drack rikligt med vatten för det mindes jag, att vatten är viktigt när man poppar E.

Efter bara någon minut gick det över, sen kom ruset.

Allt blev så jävla underbart. Jag satt i bar överkropp (alla där gjorde det), det kändes som jag hade gåshud hela tiden, under hela ruset. Satt och bet i käkarna, det var så jävla underbart att bita ihop och bara känna mig så bra. Kombinationen med lugn och skön, men konstigt musik och två riktigt bra polare så hade vi riktigt djupt snack. Jag tror verkligen inte vi hade pratat så som vi gjorde om ingen hade poppat E. Verkligen djupt och kärleksfullt.

Jag kände dock inte behovet av att ställa mig upp och dansa, gå loss eller något. Ville bara sitta och bita i käkarna, och berätta hur mycket mina kompisar betyder för mig. Jag upprepade FLERA gånger "Fyfan vad bra jag mår, mår så underbart just nu."

Efter kanske 2 timmar gick vi vidare till Maxi, gick en promenad hemåt snackade massa. Det var riktigt skönt att gå en långpromenad på E. Var inte lika påvärkad just nu men kände fortfarande att det var SÅ skönt att bita ihop käkarna.

Slutade med att jag och en av polarna somnade vid 12 på dagen i hans säng. Dagen efter var jag RIKTIGT bakis, förmodligen alkoholen men man börjar undra om det kanske var någon avtändning i kombination med att jag var väldigt trött pga för lite sömn.

Kanske lite fel tillfälle att poppa E på, men för mig kändes det riktigt bra och jag kommer att ta E igen. Dock kommer jag göra det tidigare på natten, på en fest eller nattklubb.

Jag har aldrig tagit något annat utan E var min första härliga upplevelse. Förutom alkohol och cannabis så klart.
Citera
2015-06-29, 22:32
Medlem
En väldigt kort recension men jag känner igen mig från min första gång och nu när jag läste din så började jag spänna käken automatiskt haha.. känslan att bara ligga/sitta still o förundras över hur jävla gott det går att må är fint ibland
Citera
2015-06-29, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
En väldigt kort recension men jag känner igen mig från min första gång och nu när jag läste din så började jag spänna käken automatiskt haha.. känslan att bara ligga/sitta still o förundras över hur jävla gott det går att må är fint ibland

Kul med svar. Eller hur! Jag sitter just nu och bara längtar tills nästa gång jag får uppleva det igen, fast på nattklubben då.

Föresten. Om jag tar samma E igen (samma mängd och samma batch), kommer jag må lika dåligt och svettas ihjäl innan ruset kommer?
Citera
2015-06-29, 23:37
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WuTangCamber
Föresten. Om jag tar samma E igen (samma mängd och samma batch), kommer jag må lika dåligt och svettas ihjäl innan ruset kommer?

Troligen inte. De flesta mår inte dåligt.

Men en halv är lite väl klent (beroende på mängd i), ta minst en och tänk på mig när ögonen fladdrar.

Dålig rapport förresten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in