2005-10-17, 09:36
Avslutad
ja behöver hjälp med ett nytt pw på flashback, ingen moderator eller email fungerar, ja kan inte skicka mitt lösenrd till mig för den säger emailen inte är från en registerad medlem... konstigt!

username: eggshells
email: kristallica@msn.com

(Firefox har registerar pwed så ja kan ju använda FFF på jobb men inte hemma)
Citera
2005-10-17, 09:49
Medlem
Haecceitys avatar
Jag antar att du har ditt gamla lösenord?
Kontrollpanelen/Redigera e-post och lösenord finns ju isf.
Citera
2005-10-17, 09:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haecceity
Jag antar att du har ditt gamla lösenord?
Kontrollpanelen/Redigera e-post och lösenord finns ju isf.

nej tyvärr minns ju inte mitt lösen
Citera
2005-10-17, 09:59
Medlem
Haecceitys avatar
Då är det nog kört tyvärr. Att få mail med lösenordet är ju en automatiserad process, och jag är tveksam till att admin börjar skicka personliga mail med folks lösenord, när mailadressen inte är giltig(dvs den som finns registrerad på flashback).

Om du kollar på "Kontrollpanelen/Redigera e-post och lösenord" är det rätt adress som står där, kanske problemet ligger hos din mailleverantör.

Du är ju för den delen inloggad nu. Och om du kan komma åt passwordet på "jobb" via firefox, kanske du får ta och vänta tills du är på "jobb" alternativt ladda hem firefox nu, och importera alla inställningar. Då följer lösenordet till flashback med. Och du kan se det.

Sen att jag inte fattar varför man inte kan minnas sitt lösenord till ett diskussionsforum är ju min ensak.
Citera
2005-10-17, 10:15
Avslutad
ja asså ja har alltid samma lösenord så ja vet faktiskt inte =)
och ja får ju mail varje gång jag fått svar om ett inlägg...
Jag får regga nytt nick helt enkelt.
Citera
2005-10-17, 11:37
Medlem
jrosens avatar
Det är en bugg som gör att password inte kan skickas, var så för ngn dag sen i alla fall. Om det är som du säger att du vet att epostadressen stämmer (dvs du får till den ifrån FB) så är det funktionen att få pwd till mailen som strular.

Jag skall se till att FB:s tekniker tittar på problemet, om du håller i dig lite så kommer säkert funktionen igång..

En workaround så länge är att om du väljer engelsk språk så fungerar det..

/mod
Citera
2005-10-17, 12:20
Avslutad
sådär ja, då var det löst. tack så mycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in