Citat:
Ursprungligen postat av
bunty
Han finns ej kvar på qx , Aktiv 22 var hans nick där att jag vet det är han är pga att BO berättade att han fanns där o sen hadde han ju skrivit till mig , men totalt helt sjuk värkade han när jag skrev att jag inte träffar någon annonymt , började han skriva mail varje dag nu är detta inte nyligen än ett bra tag sen . kan inte säga exakt men ca 7 månader sen ,,,
Jag tror att det inte är något problem för webansvarig på QX att ta fram loggar även om detta var ett tag sedan. Jag tror att denna upplysning kan leda polisen framåt i utredningen. Hans IP-nummer finns så klart lagrat om han bytt till nya nick.
'Aktiv 22' har säkert mycket oredovisat i bagaget. Om han var besatt av dig för 7 månader sedan, så har han säkert stalkat andra, innan han gick tillbaka till BO. BO drog verkligen kortaste strået i detta, stackars människa.
[IRONI]Jag hoppas att vi kan enas om att om vi kunnat stoppa massinvandringen från Finland på 60- och 70-talet hade inte detta hänt! Massinvandringen är ett problem som till och med MGM var djupt engagerad och insatt i enligt källor i tråden![/IRONI]
Tack för att du delade detta.