2016-03-12, 19:37
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdec
Så vad menar du att Sibylla gör sina burgare på?
Vet du något som ingen annan vet?

Citat:
Nötkött, vatten, potatis, potatismjöl, koksalt, potatisfibrer, kryddor och kryddextrakt (svartpeppar, rosmarin), stabiliseringsmedel (E450, E451), rapsolja.
Köttmängd: 82 %.

http://www.sibyllashopinshop.com/net/SE/Fastfood/Produkter/Hamburgare

En riktigt hamburgare är bara nötfärs och inget annat. Ja, kryddor då klart.
Citera
2016-03-12, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
http://www.sibyllashopinshop.com/net/SE/Fastfood/Produkter/Hamburgare

En riktigt hamburgare är bara nötfärs och inget annat. Ja, kryddor då klart.

Word. Allt jävla skit som blandas i gör att det bara smakar konstgjort. Gör man egna hamburgare, på rätt sätt, med få ingredienser ett par gånger, grillar själv såklart, så märker man hur billigt och snabbt det är och man vill inte längre köpa hamburgare ute..
Citera
2016-03-12, 22:48
Medlem
Inget fel på Sibylla, speciellt om du är under Road Trip!
Citera
2016-03-13, 00:13
Medlem
Sibylla i Norrland ligger ofta i anslutning till någon mack eller busstation och känns som ett hak där chaffisar inmundigar en flottig måltid eller kanske en korv. Som TS var inne på har de heller mig veterligt inga "roliga barnboxar" med en liten leksak eller bok i och sådant lockat familjer, och sedan när barnen blir teens fortsätter de att besöka Mc Donalds av gammal vana etc,

När jag ätit på Sibylla har jag oftast ätit någon form av korv på stående fot, billigt och helt ok.
Citera
2016-03-13, 02:38
Bannlyst
För att folk insåg att dom bara var ett vanligt gatukök till slut och ingen snabbmatsrestaurang som stack ut på något plan.
Citera
2016-03-13, 06:49
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Sibylla i Norrland ligger ofta i anslutning till någon mack eller busstation och känns som ett hak där chaffisar inmundigar en flottig måltid eller kanske en korv. Som TS var inne på har de heller mig veterligt inga "roliga barnboxar" med en liten leksak eller bok i och sådant lockat familjer, och sedan när barnen blir teens fortsätter de att besöka Mc Donalds av gammal vana etc,

När jag ätit på Sibylla har jag oftast ätit någon form av korv på stående fot, billigt och helt ok.
Ingen rolig låda för barnen säger du?
http://www.sibylla.se/vara-meal/fun-box/
Citera
2016-03-13, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2

Det är väl samma i hela landet. Det verkar som Sibylla och INGO har något samarbete för det ligger ofta intill varandra.
Citera
2016-03-13, 16:17
Bannlyst
Men den enklaste förklaringen, när allt kommer omkring, till att Sibylla inte blev Sveriges främsta hamburgerkedja måste ju vara att det inte är en hamburgerkedja.
Citera
2016-03-13, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cdec
Men den enklaste förklaringen, när allt kommer omkring, till att Sibylla inte blev Sveriges främsta hamburgerkedja måste ju vara att det inte är en hamburgerkedja.
Precis de säljer massa olika skit. Max osv har inriktat sig på bara hamburgare och pommes osv.
Citera
2016-12-03, 12:52
Bannlyst
Osäker på vilken Sibyllatråd som passar om någon. Men det här är kanske den
största.

Enligt lokaltidning öppnar ny restaurang på Hammarby Alle 8/12 med ett
erbjudande om Magic Meal för 55 kr. Varar till 11/12. Sjöstaden alltså.
Citera
2016-12-03, 13:34
Medlem
Nemjungs avatar
Trotts att burgarna görs på beställning e dom inte speciellt bra.. så antagligen därför det inte e speciellt populärt, funkar på fyllan men stannar nog där. Smakar knappt nåt
Citera
2016-12-03, 14:04
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Är sibylla tveklöst störst? Jag menar, donkey har t.ex double qp, max har grand deluxe och bk har double whopper och triple whopper och hela köret. Visst är det inte bara det på menyn men sibylla har väl små rätter med.

Sen känns det inte som ett snabbmatshak på samma sätt som de andra. Där man snabbt kan gå in och smälla i sig en meny utan spår. På sibylla är det svårt att inte grisa ner sig och man går därifrån luktandes flottyr, strips-krydda och hamburgerdressing om sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in