Citat:
Ursprungligen postat av
Varulv
Att byta ut fryspuckarna vore det en helt fenomenal förändring.
Citat:
Ursprungligen postat av
Spyrran
Jag håller med dig, gillar inte heller deras fryspuckar. Men att byta till bättre hamburgare, det gör inte att Sibylla nischar sig.
Vore kul att knata till en Sibylla, ta med sig en upptinad fryspuck modell bättre (ni vet dom där med typ 98% kött som finns på ICA) och langa fram och säga att man vill ha den stekt och att dom kan slänga den mjöliga broskpucken som ingår i menyn
Är för övrigt OBEGRIPLIGT att dom är så jävla korkade och dumsnåla att dom inte lagar sina egna burgare utan brosk och mjöl...