2015-06-27, 18:44
Medlem
SirHizzs avatar
jag har snusat i snart 3 år, ja kommer ihåg den underbara känslan när man fick en nico kick av snusandet. man flög på moln.

nu får ja inte detta längre.

så ja hade tänkt, ta 2 veckor off från snusandet, sen på det igen. då har ju kroppen vant av sig nikotinet. har ni några tips på vad som funkar? . få tillbaks den känslan igen, nu snusar man bara för att, känner nada. spelar intne roll om ja stoppar in 3 prillor på en gång. känner Nada

inte ens på morgonen efter sömn känner ja nåt, tidigare va det bästa ja visste på morgonen, kaffe och snus,det var allt jag behövde för att starta min dag. nu är bara kaffet gott
Citera
2015-06-27, 18:47
Medlem
Men prova inte äta / dricka något typ i 8 timmar, så får du det, eller rök en cigarett, eftersom snusare får bra nico kick av det.
Citera
2015-06-27, 18:50
Medlem
SirHizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flutarn151
Men prova inte äta / dricka något typ i 8 timmar, så får du det, eller rök en cigarett, eftersom snusare får bra nico kick av det.

thanks bro. skall testa det , röka en pinne kanske, det va längesen nu
Citera
2015-06-27, 19:37
Medlem
1Theone1s avatar
Om du vill ha nikotinkick varje gång så föreslår jag att du bara tar en snus var tredje dag typ. Du kan även köpa detta snus http://www.snusbolaget.se/odens-extreme-portion.html då det är extra mycket nikotin i det.

Annars så ta en cigg det första du gör på morgonen (om du inte är rökare) så får du en nikotinkick. Rök snabbt och djupa bloss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in