2015-06-25, 16:01
Medlem
NightWalker1s avatar
jag håller på att ta bort onödiga filer från mitt windows och nu undrar jag om jag kan ta bort filerna i mappen: airdc++ - hashdata ? det ligger en drös med idb filer där, närmare bestämt 1.1gb
2015-06-25, 16:23
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
jag håller på att ta bort onödiga filer från mitt windows och nu undrar jag om jag kan ta bort filerna i mappen: airdc++ - hashdata ? det ligger en drös med idb filer där, närmare bestämt 1.1gb
Använder du inte airdc++ är det väl enklast att avinstallera programmet och se om filerna försvinner först annars deleta dom manuellt.
2015-06-25, 16:45
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Använder du inte airdc++ är det väl enklast att avinstallera programmet och se om filerna försvinner först annars deleta dom manuellt.

om jag inte hade använt programmet skulle jag ha avinstallerat det.
kan jag ta bort filerna då? vad är dom till för?
2015-06-25, 16:53
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Nu har jag inte använt dc++ på ett par evigheter, men det är väl så att det skapas en hash för de filerna du delar för att underlätta både sökning och möjlighet att ladda filer från flera användare.
I så fall så kommer din dc-klient stå och tugga ett tag för att återskapa dessa hashar nästa gång du startar den ifall du kastat all hashdata.

Så behöver du 1gb akut är det väl en okej lösning, annars inte.
2015-06-25, 17:08
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Nu har jag inte använt dc++ på ett par evigheter, men det är väl så att det skapas en hash för de filerna du delar för att underlätta både sökning och möjlighet att ladda filer från flera användare.
I så fall så kommer din dc-klient stå och tugga ett tag för att återskapa dessa hashar nästa gång du startar den ifall du kastat all hashdata.

Så behöver du 1gb akut är det väl en okej lösning, annars inte.
kanske är så, i så fall struntar jag i det
2015-06-25, 20:22
Moderator
Protons avatar
Resterande diskussioner tas i (FB) Den officiella DC++ / Övriga DC-klienter support/FAQ-tråden

Tråd låst/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in