2015-06-24, 22:00
Medlem
Dags o göra mitt första inlägg på flashback

Är det någon som vet vart man kan köpa (billig) e-juice på nätet? Har inga höga krav på smaken.

Har snålat rätt mycket ett bra tag när det gäller kvalité på juicen.
Har köpt väldigt mycket skit juice från Fasttech, snor billigt. Ca 4 Dollar för 50ml men dem skickar ofta gammal juice... Slösar ungefär 5ml+ på en dag. Ni som använder en dripper på väldigt låga ohm förstår nog... Så nu är jag trött på rövsaften i elciggen.

Köpte från USA några gånger och det var underbart, men dyrt.

Så är det någon som har nå bra tips? Uppskattas.
Citera
2015-06-28, 13:08
Medlem
Jag var mycket negativ mot e-juice från FT. Beställde några LIQUA tobaksmak och det visade sig att det stämde. De var inget att ha. Efter ca 10 månader med tobaksmak ville jag försöka med fruktsmak och lämna tobak bakom mig. Beställde några fruktsmak från FT LIQUA . Oj det var mycket bra gjort. Nu är jag fast med LIQUA och deras fruktsmak. 10 ml landar på 17 kr
Senast redigerad av Enator12 2015-06-28 kl. 13:33.
Citera
2015-07-01, 20:30
Medlem
Märkte inte att nån svara
Har 3 flaskor som jag använder just nu som är LIQUA vilket jag köpte från FT.
Äpple och körsbär, smakar parfym!
Blandar ut det med vg och menthol för att den är så tunn och för att bli av med den koncentrerade smaken... Så den smakar ju typ ingenting nu hehe.
Tips: Köp VG juice från ebay, köpte 1 liter för 80kr! Kvalitén är lika bra som vilken VG juice som helst.

Btw, kan man slå på noticer på FB när någon svarar?
Citera
2015-07-02, 09:39
Medlem
Med de priser som du ute efter får du inte bättre e-juice. Kanske du måste minska din konsumtion?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in