2015-06-24, 18:05
Medlem
Hej!

Jag råkade skapa två ämnen som handlar om samma saker, och nu skulle jag vilja ta bort den ena eftersom den inte behövs.
Detta är den som jag skulle vilja ta bort: (FB) Nybörjare är förvirrad
Detta är den som jag skulle vilja ha kvar: (FB) Jag förstår inte vad alla dessa siffror betyder :3

Jag har inte hittat en "radera" knapp, så om en admin skulle kunna ta bort den skulle jag vara väldigt tacksam.
2015-06-24, 18:24
Medlem
ChristianXs avatar
Det kan du inte, men du kan rapportera det som du vill ha bort och ange att du råkade göra en dublett. Då löser en moderator i forumet det åt dig.
2015-06-24, 18:24
Moderator
^Eazs avatar
Under ämnet finns det en rapportera inlägg knapp.

Tryck på den, skriv motiveringen varför inlägget ska slängas.

Användare kan själva inte ta bort inlägg, och trådar/inlägg slängs inte om de inte bryter mot reglerna. Dock i detta fall så handlar det om två identiska trådar, så att den ena blir slängd är nog inte omöjligt.

Dock, det är endast moderatorer i forumdelen ifråga som kan slänga trådar/inlägg i den forumdelen (e.g. jag kan inte göra något där).

Så, kort sagt. Rappportera trådstarten du vill slänga och skriv en motivering till orsaken.

Edit: Pucktvå efter ChristianX
2015-06-27, 21:37
Medlem
najass avatar
Du har fått svar. Svaret står dessutom i FAQ:en. Jag låter dock tråden vara kvar efter ett rubrik-tillägg som kanske hjälper om någon i framtiden söker på problemet.

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in