2015-08-19, 23:21
Medlem
Oh-be-wans avatar
Har ni sett videon på Aftonbladet där BO talar ut?

Hon ser totalförstörd ut och ger ett smått retarderat intryck.

Var hon det före olyckan också? Annars är det ju sjukt att man kör på en människa som blir retarderad och får något lågt skitstraff.

Så bär hon keps, massa tattueringar och är glad över att gå på konstfack? Okej vill jag inte dra stora växlar av intrycket hon gav men hon verkar vara vänsterpartist. Ganska sannolikt att hon faktiskt gillar/gillade olika.
Citera
2015-08-19, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan

Var hon det före olyckan också? Annars är det ju sjukt att man kör på en människa som blir retarderad och får något lågt skitstraff.

Så bär hon keps, massa tattueringar och är glad över att gå på konstfack? Okej vill jag inte dra stora växlar av intrycket hon gav men hon verkar vara vänsterpartist. Ganska sannolikt att hon faktiskt gillar/gillade olika.

Har ingen betydelse i det här fallet.
Citera
2015-08-19, 23:58
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:

HELA din jävla kommentar är HELT värdelös!Kryp tillbaka ner under den sten du nyss tittade upp ifrån!
OnT:Tjejen blev svårt skadad och jag hoppas verkligen att hon får upprättelse i rättegången.Den retarderade i detta fall är föraren av bilen.Han kan gärna få ruttna i helvetet!
Citera
2015-08-20, 10:54
Medlem
Citat:
Den 25-årige man som misstänks ha kört på Malin Blom, 30, och sedan smitit från platsen har nu åtalats.
Enligt åklagaren har han gjort sig skyldig till grovt vållande till kroppsskada, grov vårdslöshet i trafik och obehörigt avvikande från trafikolycksplats.
En annan man åtalas för skyddande av brottsling.

Citat:
Båda de åtalade nekar till brott. 25-åringen hävdar i förhör att han lånat ut sin bil till en person, men den personen har polisen inte kunnat identifiera. Polisen har också lyckats positionera 25-åringens mobil till området för olyckan vid olyckstillfället.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kr...cle21281638.ab
Citera
2015-08-20, 10:55
Medlem
Kommer någon lägga upp fup?
Vore intressant att veta vad det åtalade är för slags person. Finns det två sidor av myntet eller är det en rent vidrig smitningsolycka?
Citera
2015-08-20, 11:31
Medlem
Ursäkta jag hade visst startat diskussion om detta på annat ställe. Men i alla fall. Vet någon vem denne fegis är. Intressant är ju också hur han håller fast vid en dålig lögn. Om han nu ska ljuga får han väl komma på något bättre.
En skitstövel i sin prydno som inte har kuk nog att kunna erkänna fel och försöka att hjälpa offret i fråga.
Citera
2015-08-20, 11:59
Medlem
Var beställer jag FUP?
Citera
2015-08-20, 12:04
Intressant, enligt AB-artikeln ( http://www.aftonbladet.se/nyheter/kr...cle21281638.ab ) är det två vittnen som färdades i bilen som pekar ut GM. Dessa vittnesmål + teknisk bevisning sätter ju GM bakom lås och bom utan tvekan.

Skönt att se att de vittnar, åtminstone någon i den bilen som visar lite stake och säger som det är.
Citera
2015-08-20, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urbanurban
Kommer någon lägga upp fup?
Vore intressant att veta vad det åtalade är för slags person. Finns det två sidor av myntet eller är det en rent vidrig smitningsolycka?

Las http://www.aftonbladet.se/nyheter/kr...cle21281638.ab och döm själv.

Han hade 'lånat ut bilen till en okänd person'.

Men ett vittne som var med i bilen bröt ihop i förhör.

För slags person? Usel liten människa.Hoppas han får ett kännbart straff.
Citera
2015-08-20, 12:28
Medlem
Citat:

Du verkar att vara en sådan som äter skit och inte borstar tänderna. Så sök upp en tandhygienist innan det blir värre för dig din klena stackare
Citera
2015-08-20, 12:44
Medlem
mmas avatar
Hoppas på stränga straff. Svin.

Hoppas även hon får en bra återhämtning och blir så återställd det går.

Vem körde bilen`?
Citera
2015-08-20, 13:13
Medlem
Citat:

Ock vad vill du ha sagt med det?

Så länge en persons yttre framtoning inte förändras av det är alltså OK att köra på vederbörande med bil så att bilrutan krossas och backspeckel slits loss och att vederbörande flyger 13,5 meter, ligger i koma i tre veckor och ådrar sig ett antal benbrott samt blödningar i hjärna och lungor?

Ditt inlägg saknar fan motstycke, din sketna lilla nätmobbare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in