Det är nog svårt att veta hur många som köper sex då det ju både är olagligt och stigmatiserat i detta lilla land.
Men siffran som ofta nämns är att ca 15% av männen har någon gång köpt sex. Hur många som gör det regelbundet lär vara betydligt lägre.
Du frågade om anledningen till att köpa sex. Svarar kort:
Jag ska inte sticka under stol om att det är svårt att hitta tjejer som bara är ur efter sex. Det tror jag dom flesta killar har svårt att få utan att lägga ner oerhörd mycket möda OCH pengar.
Som du kan förstå är det då att föredra att bara betala och dessutom veta vad man får.
Det är bekvämt helt enkelt.
Man slipper dessutom ligga med en full tjej som inte riktigt vet vad hon gör utan istället en helt nykter proffesionell tjej som vet hur man tillfredställer!
Jag är dessutom helt ointresserad av ett förhållande som snarare än vad man kan tro innehåller en massa förpliktelser.
Hade tjejer varit lika intresserade av sex och inte ville binda upp en så fort man har en kul stund ihop så hade jag valt den vägen istället.
Jag går inte igång på själva betalningen eller något liknande. Däremot känns det bra för egot att gå emot den svenska sexualmoralen. Det mår jag bra av!
Sedan får man ju inte glömma att man får lusta sig med oerhört snygga tjejer. Jag tänder i regel inte sexuellt på tjejer med alldagligt utseende.