• 5
  • 6
2015-06-21, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senapstjuven
Jaha. Kul för dig, men vad har det med saken att göra?

Du har ju till och med fått gjort en operation, så det är väl knappast något att skryta med.

Tror du inte man måste kämpa trots att man är opererad? Oftast blir jag inte ens mätt på dom små måltiderna, men man måste vara diciplinerad.
Citera
2015-06-21, 10:16
Medlem
Senapstjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10293
Tror du inte man måste kämpa trots att man är opererad? Oftast blir jag inte ens mätt på dom små måltiderna, men man måste vara diciplinerad.
Att gå ner i vikt på det naturliga sättet är inte svårt, så har man dessutom blivit opererad kan det inte vara mycket att bråka om.

Disciplinerad? Du har själv satt dig i den sitsen. Hade du haft en uns av självdisciplin så hade du tagit tag i det innan det gick så långt och innan operationen.

Att sitta och skryta med att man gått ner 30 kg efter en magsäcksoperation är ju bara löjligt.
Citera
2015-06-21, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senapstjuven
Att gå ner i vikt på det naturliga sättet är inte svårt, så har man dessutom blivit opererad kan det inte vara mycket att bråka om.

Disciplinerad? Du har själv satt dig i den sitsen. Hade du haft en uns av självdisciplin så hade du tagit tag i det innan det gick så långt och innan operationen.

Att sitta och skryta med att man gått ner 30 kg efter en magsäcksoperation är ju bara löjligt.

Inte svårt? haha

Är du så retard som inte fattar att man måste kämpa trots en operation? Du är bara avundsjuk!
Citera
2015-06-21, 10:51
Medlem
Senapstjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10293
Inte svårt? haha

Är du så retard som inte fattar att man måste kämpa trots en operation? Du är bara avundsjuk!
Nä, precis. Inte svårt. Du är bara en gnällig jävel som inte klarade av att äta normalt eller ta tag i det när det hade gått för långt. Ta inte ut din ilska på mig bara för att du är värdelös.
Citera
2015-06-21, 15:58
Medlem
Kan man äta Fluoxetine med Quetiapine 100 mg,Olanzapin 10 mg och Abilify 10 mg? Funderar på att be min läkare om det bara för att gå ner i vikt,har ätit det förr mot depression men nu vill jag endast äta det för viktnedgång då den inte har hjälpt mig psykiskt
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in