Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2005-10-17, 19:07
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunden
Öh nej? har du noll tolerans gentemot benso så däckar du på 20mg Stesolid.
Måste fått några skittabs från Indien som legat i solen hela sommaren.

Första gången jag käkade Stesolid, svenska som legat svalt, inte utgångna fick jag ingen effekt att tala om. Misste minnet efter några öl bara.

Glömde säga att jag käkade 35mg totalt, först 20mg och 40min efteråt resten.
Citera
2005-10-18, 03:40
Medlem
Stess ska man använda mot ångest inte flumma på. Själv har jag lidit av panikångest och dep. Sen jag var liten, första gången jag fick en stess var som att möta gud. All ångest bara försvann.

Sen är det så också att man inte märker av själv hur fläng man blir när man flummar på benzo. Andra märker det men inte du själv. Det har jag fått påpekat flera ggr av kompisar.

Nu käkar jag xanor depot vilket sitter i 24h efter full effekt och får flera om dagen men tar bara en hel varje kväll och spar för att sedan krossa resten när det behövs. Inte för att jag blir direkt flummig på dom men dom hjälper mot panikångest.
Citera
2005-10-18, 19:25
Medlem
socs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunden
Öh nej? har du noll tolerans gentemot benso så däckar du på 20mg Stesolid.
Måste fått några skittabs från Indien som legat i solen hela sommaren.

Beror väl på vilket tillstånd man är i. Man kanske är utvilad? Eller har etablerat alkoholtolerans (korstolerans)? Eller tagit nåt uppiggande? Jag har såklart däckat på benso, men inte alltid (tolerans eller ej).

Till slut bör man ju dock bli trött om man utan tolerans stoppar i sig 60mg stes, och sova ganska gott, det ifrågasätter jag inte. Jag håller inte diazepam som nån personlig favorit, blir lite lätt aggressiv/retlig av den benson ibland, så jag undviker den numer, fast jag sover skönt på den.
Citera
2005-10-19, 10:05
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soc
Beror väl på vilket tillstånd man är i. Man kanske är utvilad? Eller har etablerat alkoholtolerans (korstolerans)? Eller tagit nåt uppiggande? Jag har såklart däckat på benso, men inte alltid (tolerans eller ej).

Till slut bör man ju dock bli trött om man utan tolerans stoppar i sig 60mg stes, och sova ganska gott, det ifrågasätter jag inte. Jag håller inte diazepam som nån personlig favorit, blir lite lätt aggressiv/retlig av den benson ibland, så jag undviker den numer, fast jag sover skönt på den.

jag gillar diazepam mest, den gör mej skönast i kroppen. Men jag är inte inte kräsen, jag knaprar allt jag kommer över
Citera
2005-10-19, 11:18
Medlem
socs avatar
Ja, skön i kroppen blir man och inte skulle jag tacka nej till lite diazepam, så kräsen är inte jag heller, fast jag tar hellre andra lugnande tabletter om jag kan välja. T ex klonopin funkar väldigt bra för mig, utan den supertunga ångesten jag får av att sluta med alprazolam (som oxå funkar väldigt bra).
Citera
2005-10-19, 11:33
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ja, skön i kroppen blir man och inte skulle jag tacka nej till lite diazepam, så kräsen är inte jag heller, fast jag tar hellre andra lugnande tabletter om jag kan välja. T ex klonopin funkar väldigt bra för mig, utan den supertunga ångesten jag får av att sluta med alprazolam (som oxå funkar väldigt bra).

Senast jag åt alprazolam försökte jag göra inbrott i en butik som varit stängd i 6 månader genom en skortsten som egentligen var en ogenomtränglig fläkt för att sen ge upp och hoppa från taket.
Jag fick iallafall 30 x 100 mg Tramadol Hexal utskrivet dagen efter.
Sen dess har jag inte ätit alprazolam. De känns för kraftiga. Men finns inget annat så knaprar jag dom med!
Citera
2005-10-19, 16:48
Medlem
socs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Senast jag åt alprazolam försökte jag göra inbrott i en butik som varit stängd i 6 månader genom en skortsten som egentligen var en ogenomtränglig fläkt för att sen ge upp och hoppa från taket.
Jag fick iallafall 30 x 100 mg Tramadol Hexal utskrivet dagen efter.
Sen dess har jag inte ätit alprazolam. De känns för kraftiga. Men finns inget annat så knaprar jag dom med!

Snyggt!

Jag skrattade högt åt det där och jag skrattar inte ofta. För att minska tyngden av alprazolam provade jag att röka dom med cb i bong, det var iaf hyfsat som nedtrappningsmetod.

cozmoe rökte diazepam på folie men tyckte det var besvärligt. Går ju säkert fint att röka i bong? Iofs har jag aldrig rökt diazepam, det kanske är en höjdare?

Jag knaprar nog oxå det jag kommer över. Innan jag hamnade under tullmyndighetens lupp beställde jag det jag kände att jag ville ha, det var ganska nice, fast beroendeframkallande såklart.
Citera
2005-10-20, 09:44
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Snyggt!

Jag skrattade högt åt det där och jag skrattar inte ofta. För att minska tyngden av alprazolam provade jag att röka dom med cb i bong, det var iaf hyfsat som nedtrappningsmetod.

cozmoe rökte diazepam på folie men tyckte det var besvärligt. Går ju säkert fint att röka i bong? Iofs har jag aldrig rökt diazepam, det kanske är en höjdare?

Jag knaprar nog oxå det jag kommer över. Innan jag hamnade under tullmyndighetens lupp beställde jag det jag kände att jag ville ha, det var ganska nice, fast beroendeframkallande såklart.

Det är galet att röka benzo. jag kan tänka mej att röka 1-2 st tills de man ätit slår på. Jag får alltid en sån fet blackout då jag röker benzot. Jag tycker även att det är krångligt som fan att röka benzo, speciellt på folie pga all rök sticker åt alla jävla håll och man hinner inte suga i sej allt
Citera
2005-10-20, 15:51
Medlem
socs avatar
Nä, röka folie är inget jag orkat lära mig heller, säkert slösaktigt men jag rökte alprazolamen i bong och det funkade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in