2015-07-12, 23:09
Medlem
tOpOffs avatar
För oss som har kvar fri surf för 69kr/mån är detta nästan för bra för att vara sant. 99kr i månaden, allt gratis med obegränsad surf
Citera
2015-07-13, 00:55
Medlem
bredbarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goschin
Precis, det blir permanent för oss som tecknat före 30/9 om jag förstått kundtjänst rätt. Men magkänslan är att nåra räknenissar kommit på att det var FÖR bra och som kommit på att det måste tas bort. Hursomhaver, ladda före 30/9 och du har ett kanonavtal.
Vore behövligt om nån från Telenor kunde komma in här och reda ut begreppen.

Så permanent det nu kan bli med kontantkort. Nästan gång man laddar på gäller ju de regler som är aktuella just då.
Citera
2015-07-25, 11:07
Medlem
Bredbaren: Du har säkert rätt. Stirrade mig nog blind på vad hon sa på kundtjänsten, hon gick t.o.m. och rådgjorde med kollegor innan hon gav mig denna upplysning. Nu har jag fått svar på mitt mejl till dom och där framgår att det inte går att ladda denna prisbild efter 30/9. Dom skriver "Vi vet inte om vi kommer att fortsätta med denna prisbild framöver eller om vi kommer att lansera en ännu bättre prisplan". Dom jobbar för fullt med att hitta lösningar på sina kontantkort. Med andra ord kan vi kanske få ett ännu bättre avtal. Tvivlar jag på. Vi får se i december när min prisbild går ut, hoppas jag inte behöver byta operatör vilket jag kommer att göra om jag inte är nöjd. Har varit mycket nöjd Telenorkund i många, många år. Det är ju oss dom lever på, utan oss får dom ju packa ihop.
Citera
2015-10-01, 22:46
Medlem
Nu har Telenor förlängt kampanjen 699kr/6 mån 2GB till 12/1 2016. Kanon!
Citera
2015-10-02, 08:42
Medlem
bredbarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Therr
Nu har Telenor förlängt kampanjen 699kr/6 mån 2GB till 12/1 2016. Kanon!

Kan man vara säker på det? Det står olika datum på olika ställen på deras hemsida. På kundtjänst sa det att det är 30/9 som gäller.
Citera
2015-10-03, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bredbaren
Kan man vara säker på det? Det står olika datum på olika ställen på deras hemsida. På kundtjänst sa det att det är 30/9 som gäller.
Av erfarenhet väljer jag att tro på hemsidan där dom aktivt gått in och ändrat datum, visserligen bara på ett ställe men jag tror man glömde det andra. Kundtjänsten per telefon har jag mycket erfarenhet av och den är mycket positiv, men ibland kan nån vara dåligt uppdaterad, så jag väljer i alla fall att tro på min intuition som Telenortrogen sen -90-talet, då Vodaphone. 30 september har ju passerat så man kanske bara kan gå in och försöka ladda så ser man ju om denna prisplan finns kvar. Mitt nuvarande går inte ut förrns slutet av december.
Citera
2015-10-08, 11:31
Medlem
gsminfos avatar
Det står faktiskt 30/9 på sidan om fastpris

http://www.telenor.se/privat/mobil-t.../fastpris.html
Citera
2015-10-19, 23:09
Medlem
Nu står det på bägge ställena på telenor.se att det gäller till 12/1 2016. Vill man ha mer surf kan man som kontantkortskund fylla på efter behov för 49kr/GB som gäller 31 dagar. Tycker detta är en bra prisplan, för mig personligen alltså, kanske inte gäller alla.
Citera
2016-03-20, 11:05
Medlem
FuckPFs avatar

Citat:
2 GB i 6 mån för 899 kr

Noterar att de nu höjt priset från 699:- till 899:-.... De kom väl på att erbjudandet var lite för bra.....

De la sig en bra bit under sitt eget lågprisbolag Vimla....
Citera
2016-03-20, 13:34
Medlem
PretIdiotiems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckPF

Noterar att de nu höjt priset från 699:- till 899:-.... De kom väl på att erbjudandet var lite för bra.....

Det har hänt mycket på det halvår som gått sen inlägget skrevs.

Citat:
[url]De la sig en bra bit under sitt eget lågprisbolag Vimla....

Det är inget lågprisbolag. Det är ett annat av Telenors varumärken.
Citera
2016-03-20, 13:53
Medlem
hopp1s avatar
Citat:

De la sig en bra bit under sitt eget lågprisbolag Vimla....

Men det är fortfarande billigare än Telia/Halebop.
Citera
2016-03-20, 15:53
Medlem
FuckPFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PretIdiotiem
Det har hänt mycket på det halvår som gått sen inlägget skrevs.

Det är inget lågprisbolag. Det är ett annat av Telenors varumärken.

Jo lille vän.... det precis så Telenor marknadsfört sitt varumärke Vimla. Som sitt lågprisalternativ.

Du kan ju tex kolla deras egna pressreleaser....

Vimla är Telenors motsvarighet till Tele2's Comviq, Telia's Halebop och Tre's Hallon.....

Ett av många citat från lanseringen:

Citat:
Telenor skaffar eget lågprismärke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in