Citat:
Ursprungligen postat av
Nordanvindarna
Oj oj oj...
Det var inte särskilt svårt att använda fantasin en smula och tänka sig samma film tagen från Sergels Torg inom en mycket nära framtid. Inte svårt alls.
Svenskar! Titta på filmen ovan. Är det så här ni vill att det ska se ut när ni promenerar genom gatorna i våra svenska städer inom en nära framtid? Tänk snabbt nu svenska folk. För detta är på väg hit. Med en rasande hastighet.
Och det kommer fler efter dessa. Många fler.
Vi hade faktiskt 50 zigenare som bodde på Sergels Torg, det tog många veckor innan Polisen fick tummen ur sin kollektiva betonghäck och tog bort de, de valde dock inte att kastat ut packen ur landet ut lät de bosätta sig på olika sidogator, Polisen är ett gäng komplett värdelösa skitstövlar, kriminella verkar de vara också då de låter de fortsätta med sina läger, mitt Polisförakt är kompakt numera, samma sak med mitt Politiker, Jurist och Journalist-förakt. 4 grupper jag gärna ser råka riktigt illa ut, vi behöver ingen av dessa grupper iaf. de tillför bara misär till Sverige.
Runtom i staden så har du diverse tiggarläger, de som räknat säger minst 30 läger inne i staden och sen massor utanför staden. Dock i Sverige så kommer det bli så att man kickar ut folk från äldreboenden och liknande för att husera muslimpacket, dessa djävulens barn.
Det lär även bli så att de kommer försöka sno fritidshus och barackbyggnader innan de låter de permanenta sig på Sergels Torg, men eftersom det är Sveriges vidrigaste torg alla kategorier så kommer det nog att bli så, när Polisen helt släpper tyglarna som de kommer göra, de har redan släppt ena tygeln och åker runt runt utan att permanent lösa brottsligheten.
Och ja det är så de vill att det ska se ut, anledningen är att de då ser den skarpa kontrasten till sin egna rikedom, det är något sjukt med folk som är väldigt rika, de gillar att se misär nära inpå sig just av den anledningen, det får de att känna sig ännu bättre, sen att droppa en 5 krona i koppen får de att få en orgasm. Ännu större orgasm när de kan släppa fram sin lilla snorvalp till att droppa 5 kronan. En så kallad "godhetsorgasm". De tror att de precis placerat 5 kronor i sitt himmelska bankvalv, vad de inte förstår är att de är på väg rakt till helvetet, samma helvete som dessa zigenare och muslimer är på väg till, så de får ju iaf hänga med varandra i evigheten.